مجله آگما

با کاتالوگ بلوئر ارزن آشنا شوید

کاتالوگ بلوئر ارزن

روتس بلوئر ارزن از بلوئر های بوده که متشکل از دو روتور سه پر می باشد و از بلوئر روتس جابجایی مثبت است. این بلوئر ها را می توان از بهترین و با کیفیت ترین بلوئر دانست. در کاتالوگ بلوئر ارزن می توانید مدل های مختلف این محصول را مشاهده کنید. بلوئر ارزن محصولی از شرکت ارزن بوده که کیفیت بسیار بالایی دارد به این واسطه در میان ایرانیان محبوبیت زیادی دارد. این محصول را می توان یک پمپ وکیوم با قدرت خلأ بالا دانست و هم می توان به عنوان یک پمپ دمنده با ظرفیت بالا در نظر گرفت. این محصول در صنایع مختلف قابل استفاده می باشد‌.

ویژگی های منحصر بفرد بلوئر ارزن

در روتس بلوئر دو روتور تعبیه شده که متقارن هستند و این دو روتور در خلاف جهت یکدیگر چرخانده می شوند بنابراین باعث ایجاد مکش و دمش از دو سمت متفاوت می شود. از روتس بلوئر ارزن بیشتر به منظور تامین دبی و فشار بالا استفاده می شود. این دستگاه قیمتی مقرون به صرفه داشته و طول عمر آن بالا می باشد. در کاتالوگ بلوئر ارزن می توانید مدل های مختلف آن را مشاهده کنید و بر اساس نیازتان یک مدل را خریداری کنید. همچنین بازده و راندمان کاری آن بالا بوده و نگهداری و تعمیرات آن بسیار آسان می باشد. این دستگاه در بدترین شرایط قابل کار می باشد و برای شرایط مخصوص یا کار در شرایط بد طراحی و تولید شده است‌. این دستگاه آلودگی صوتی کمتری دارد.

کاربرد بلوئر ارزن در صنایع و کارخانجات

کاربرد بلوئر ارزن در صنایع و کارخانجات

بلوئر ارزن کاربرد های بسیار زیادی در صنایع دارد که می توان به صنایع شیلات و پرورش ماهی، سیستم های انتقال مواد، کارخانجات کاغذ و چوب، نفت و گاز، اسید سازی، پتروشیمی، تصفیه خانه فاضلاب و ماشین آلات تولیدی سنگین، حوضچه های آب اشاره کرد. با مشاهده کاتالوگ بلوئر ارزن می توانید مدل مناسبی را بر اساس نیازتان بیابید. از مهم ترین اجزای این دستگاه  اگزوز، چرخدنده، گیربکس، روتور، فیلتر هوا و سیلندر و سر سیلندر همچنین بلبرینگ هستند.

کارکرد بلوئر ارزن در دستگاه های مختلف

برای اینکه دبی و فشار را افزایش دهید باید از الکتروموتور با توان بالا استفاده کنید. برای افزایش توان الکتروموتور باید توانایی بلوئر را مد نظر قرار دهید. در داخل پمپ یاتاقان های ضد اصطکاکی تعبیه شده اند که بر روی آن ها روتور نصب شده و یاتاقان ها‌ بر روی صفحات پوشیده شده اند.

از مزایای این دستگاه می توان به عاری بودن هوا و گاز خروجی از روغن اشاره کرد. در کاتالوگ بلوئر ارزن می توانید مدل های مختلف بلوئر را مشاهده کنید.

 محصولات ارزن

از معروف ترین تجهیزات شرکت ارزن آلمان بلوئر هوادهی ارزن یا پمپ هوادهی ارزن می باشد. مدل های متنوعی از این محصول در سراسر جهان کیفیت خود را به اثبات رسانده اند و در بسیاری از نمایندگی ارزن در سراسر جهان به فروش می رسانند. این کمپانی طیف گسترده ای از محصولات را از جمله

کمپرسورهای پیستونی دوار، بلوئر های توربو، بلوئرهای جابجایی مثبت و کمپرسورهای اسکرو، را روانه بازار جهانی کرده است. بلوئر های این شرکت دارای گواهی

DIN EN ISO 9001 بوده و تضمین شده هستند.

روتس بلوئر ارزن

روتس بلوئر ارزن

کاتالوگ بلوئر ارزن و کاربرد آن در صنایع

بلوئر ارزن در مدل های مختلفی تولید شده که به بلوئر ارزن GM 3 S، بلوئر ارزن GM 4 S، بلوئر ارزن GM 7 L، بلوئر ارزن GM 10 S، بلوئر ارزن GM 15 L، روتس بلوئر ارزن GM 30 L، بلوئر ارزن GM 25 S، روتس بلوئر ارزن GM 35 S تا روتس بلوئر Aerzen GM 240 S موجود است. این نوع سیستم از تجهیزات بسیار مهم و پر کاربرد بوده که در سیستم های فشار و دبی بالا و سیستم هوادهی می توان از آن ها استفاده نمود. این سیستم در دو حالت مکنده و دمنده تولید شده که در بسیاری از صنایع بکار می رود.

کاتالوگ بلوئر ارزن

کاتالوگ بلوئر ارزن

جمع بندی

بلوئر هوا این برند این قابلیت را دارد که فشار مثبت هزار میلی بار و منفی پانصد میلی بار را ایجاد کند و دارای استاندارد های روز دنیا هستند. طراحی این دستگاه متناسب با نیاز خریدار و کارایی متنوعی طراحی می شود. ماکزیموم دبی که بلوئر هوادهی ارزن تولید می کند مابین 30 الی 65000 متر مکعب بر ساعت می باشد. در نمایندگی بلوئر ارزن می توانید محصولات تولیدی این برند را بررسی کنید. در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید کاتالوگ بلوئر ارزن مطالعه بفرمایید.

محصولات مرتبط:

روتس بلوئر AERZEN

روتس بلوئر TRUNDEAN

مقالات مرتبط:

قیمت بلوئر هوادهی به چه عواملی بستگی دارد؟

بررسی عملکرد و مشخصات فنی بلوئر هوا

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.