مجله آگما

بررسی عملکرد و مشخصات فنی بلوئر هوا

مشخصات فنی بلوئر هوا

عملکرد منحصر به فرد بلوئر هوا، آن را به مهم ترین دستگاه صنعتی تبدیل کرده است. پمپ های روتس بلوئر دارای مدل های متنوعی در ظرفیت و دبی های مختلفی می باشد. به همین دلیل جهت هوادهی در دبی و فشار های متنوعی در مصارفی که نیاز به هوادهی دارند بسیار کاربردی خواهد بود. در ادامه با بررسی مشخصات فنی بلوئر هوا، شما را برای خریداری بهترین نوع آن راهنمایی می کنیم.

مکانیزم عملکرد بلوئر هوا و مشخصات فنی آن

این فرایند سبب مکش هوا از سایلنسر ورودی پمپ به داخل واحد هواساز بلوئر می شود و پس از افزایش فشار و دبی به مقدار تعین شده از سایلنسر خروجی هوا وارد سیستم مورد نظر می شود

میزان دبی و فشار تولیدی در حالت دمنده و مکنده بلوئر هوا

یکی از مشخصات فنی بلوئر هوا را می توان قابلیت تنظیم فشار و دبی خروجی دانست. فشار هوا در حالت مکش و دمش متفاوت است. بسته به نوع بلوئر می توان فشار هوا در حالت دمش را معادل 50 الی 1000 میلی بار در نظر گرفت. در حالی که فشار هوا در حالت مکش 50 الی 500 میلی بار است.

دبی هوا نیز در صنایع مربوطه اهمیت قابل توجهی دارد. از این جهت صنایعی وجود دارند که نیازمند خریداری روتس بلوئر هایی با دبی زیاد هستند. به طور کلی می توان دبی هوای تولیدی در هر ساعت، معادل 10 الی 6500 متر مکعب بر ساعت است. البته شما می توانید فشار و دبی را مطابق با فعالیت مورد نظر خود تغییر دهید.

روتس بلوئر

روتس بلوئر

تفاوت دور کارکرد در بلوئر های اروپایی و تایوانی

از دیگر مشخصات فنی بلوئر هوا، کشور تولید آن است. بلوئر های هوادهی تولیدی توسط تایوان و کشور های اروپایی از نظر عملکرد مشابه هستند. اما تفاوت های چشمگیری با یکدیگر دارند. یکی از اصلی ترین تفاوت میان آن ها را می توان نحوه نصب دانست. بلوئر های اروپایی معمولا به صورت عمودی نصب می شوند.

در حالی که بلوئر های تایوانی به صورت افقی قرار خواهند گرفت. دور کارکرد را از دیگر تفاوت میان این روتس بلوئر ها می دانند. بلوئر های اروپایی دارای دور کارکرد معادل 1500 الی 4000 هستند. از این جهت برای دور های بالا مناسب خواهند بود. در حالی که بلوئر های تایوانی برای دور های پایین کاربرد دارند.

پمپ هوادهی

پمپ هوادهی

سایر مشخصات فنی بلوئر هوا

بلوئر های هوا دارای قابلیت کوپله شده به صورت تسمه ای یا مستقیم، هستند. همچنین می توانند هوای فشرده را بدون روغن به محیط تزریق کنند. شما همچنین می توانید سرعت بلوئر را با توجه به نوع فعالیت خود افزایش یا کاهش دهید. نکته حائز اهمیت این است که بلوئر های هوا، صدا بلندی ندارند. از این جهت می توان از آن ها برای فرایند های خاص، بدون ایجاد آلودگی صوتی استفاده کرد.

مشخصات فنی بلوئر های هوا

مشخصات فنی بلوئر های هوا

جمع بندی

با توجه به مشخصات‌ فنی‌ بلوئر‌های ‌هوا، می توانید بهترین مدل آن را خریداری کنید. بلوئر ها انواع مختلفی دارند و برای مکندگی و دمندگی هوا یا گاز، مناسب هستند. برای خریداری بلوئر ها با قیمت مناسب، به وبسایت آریا گشتاور مانا مراجعه کنید. کارشناسان این مجموعه شما را برای انتخاب بهترین نوع بلوئر، راهنمایی خواهند کرد. اطلاعات بیشتر را از طریق تماس با شماره های درج شده به دست آورید.

مقالات مرتبط:

با خرید پمپ سانتریفیوژ استنلس استیل عملکرد مداوم سیستم خود را تضمین کنید

با لوب پمپ ییلدیز تمام نیازهای پمپاژ صنعت خود را رفع کنید

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.