مجله آگما

با خرید پمپ سانتریفیوژ استنلس استیل عملکرد مداوم سیستم خود را تضمین کنید

مزیت های پمپ سانتریفیوژی

پمپ سانتریفیوژی دستگاهی مکانیکی می باشد، که برای حرکت سیال طراحی شده است. این وسیله جابجایی سیال را از طریق انتقال انرژی دورانی، از یک یا چند روتور به نام پروانه انجام می دهد. به دلیل ساختار ویژه و منحصر به فرد این پمپ ها برای کاربردهای خانگی، کشاورزی و صنعتی مناسب هستند. استفاده از فولاد ضد زنگ در تمام اجزائی که با مایع تماس دارند، حداکثر مقاومت در برابر خوردگی را پدید آورده است. به علاوه این متریال منجر به بهبود عملکرد پایدار هیدرولیک و راندمان انرژی می شود. جهت شناخت مزایای پمپ سانتریفیوژ استنلس استیل و نکات خرید آن با ادامه مطلب همراه باشید.

با خرید پمپ گریز از مرکز استنلس استیل از مزیت های زیر برخوردار شوید

به دلیل متریال خاص، این پمپ ها در تمام جنبه های زندگی مورد استفاده قرار می گیرند. دلیل اصلی این گستردگی کاربرد، پایداری مواد فولاد ضد زنگ می باشد. پمپ استنلس استیل سانتریفیوژی، جهت انتقال آب لوله کشی و مصارف صنعتی مختلف، برای مسافت های زیاد و دوره های طولانی، قابل استفاده است. این دستگاه کاربردی، دارای طیف گسترده ای از عملکرد و سازگاری می باشد. از جمله مزایا و قابلیت های خوب پمپ سانتریفیوژ استنلس استیل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سازگاری خوبی با جریان، فشار، هد و خواص و ویژگی سیال انتقالی دارد.
  • اندازه کوچک، ساختار ساده، عملیات آسان و هزینه عملیاتی کم، از دیگر ویژگی هایی است که بر محبوبیت آن افزوده اند.
  • فناوری پرس فولاد ضد زنگ، سازگاری این ماده با ارتفاع را بهبود بخشیده است. در نتیجه برای هر دما، فشار و نرخ جریان متفاوتی، مناسب خواهد بود.
  • این پمپ ها، مقاومت بسیار بالایی نیز در برابر خوردگی دارند. بنابراین به راحتی می توانند مایعات اسیدی و قلیایی را پمپاژ کنند و برای صنایع شیمیایی که محیط خورنده دارند، استفاده می شوند.

پمپ سانتریفیوژ استنلس استیل

  • این پمپ پس از مدت طولانی استفاده نیز، بدون زنگ زدگی حالت اولیه خود را حفظ می کند.
  • در ساخت پمپ های گریز از مرکز فولاد ضد زنگ، از تکنولوژی پیشرفته ای استفاده می کنند. این تکنولوژی باعث دقت بیشتر، تراکم سطحی و راندمان بالاتر در این پمپ ها می شود.
  • متریال فولاد ضد زنگ، محدوده کاربرد پمپ های سانتریفیوژی را بهبود بخشیده است.
  • پمپ سانتریفیوژ استیل برای سیستم های CIP و SIP در صنایع غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد.
  • این پمپ ها به طرز چشمگیری در انرژی صرفه جویی می کنند.

خرید پمپ گریز از مرکز

هنگام خرید پمپ سانتریفیوژ استنلس استیل به نکات زیر توجه کنید

پمپ سانتریفیوژ استیل ضد زنگ بخش مهمی از هر صنعتی می باشد. اگر قصد خرید پمپ سانتریفیوژ را دارید، 4 نکته را باید قبل از خرید در نظر بگیرید.

کجا می خواهید پمپ را نصب کنید؟

پمپ های سانتریفیوژی برای جابجایی مقادیر زیاد مایع با سرعت بالا، استفاده می شوند. اینها گزینه مناسبی برای موسسات تجاری مانند تصفیه خانه های آب، واحدهای فرآوری مواد غذایی، صنایع دارویی، آرایشی و بهداشتی و هتل ها هستند. این پمپ برای آبیاری زمین های کشاورزی نیز کاربرد دارد.

حداکثر فشار و هد چقدر است؟

این خصوصیات برای پمپ سانتریفیوژ استنلس استیل بسیار اهمیت دارند. زیرا نشان دهنده بالاترین نقطه ای هستند که دستگاه می تواند سیال را پمپاژ کند.

آیا اندازه لوله ورودی مناسب می باشد؟

اندازه لوله ورودی، مقدار مایعی را که داخل پمپ می آید، تعیین می کند. هر چه اندازه ورودی بیشتر باشد، مقدار سیال بیشتری نیز به پمپ وارد شده و در نتیجه پمپ سریع تر شارژ می شود.

نرخ جریان (دبی) چگونه است؟

اثربخشی کلی پمپ گریز از مرکز استنلس استیل، به نرخ جریان بستگی دارد. منظور از دبی مدت زمانی است که پمپ برای پمپاژ حجم مشخصی از مایع، صرف می کند.

قیمت پمپ سانتریفیوژ استنلس استیل

جمع بندی

خرید پمپ سانتریفیوژی موضوع بی اهمیتی نیست. این دستگاه پایه و اساس سیستم لوله کشی شما است، بنابراین باید کیفیت دستگاهی را که نصب می کنید، در نظر بگیرید. بهترین راه برای اطمینان از انتخاب پمپ مناسب، این است که نیازهای خود را مشخص کنید. همانطور که اشاره شد، پمپ های گریز از مرکز از جنس استنلس استیل مزیت های زیادی برای سیستم شما دارند. پس با انتخاب صحیح از تمام این مزایا بهره مند گردید.

سوالات متداول

مزایای پمپ سانتریفیوژ چیست؟

از جمله مزایای پمپ سانتریفیوژ عبارتند از:

  • فضای کمی میگیرد
  • راندمان و کیفیت بالا
  • در مقایسه با پمپ های دیگر هزینه های پایین تری دارد
  • سروصدای کمتری ایجاد می کند

نکات مهم در خرید پمپ سانتریفیوژ چیست؟

هنگام خرید پمپ سانتریفیوژ باید توان، جنس قطعات پمپ، حداکثر فشار خروجی و موارد دیگر را مورد بررسی قرار دهید.

مقالات مرتبط:

آشنایی با لوب پمپ کوپار برای بهره مندی از مزایای آن

خریدی مناسب با دانستن قیمت پمپ بشکه کش

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.