مجله آگما

کدام پمپ بشکه کش را انتخاب کنم؟ چند نکته بسیار مهم

پمپ بشکه کش

این روزها فرایندهای تولید بیشماری متکی به پمپ بشکه کش است. انتقال مواد سخت از بشکه ها و مخازن، بسیاری اوقات کار آسانی نیست. بعلاوه، خطراتی هم احتمالا به همراه خواهد داشت. می خواهید انتقال این مواد را ساده و ایمن کنید؟ استفاده از پمپ های بشکه کش راه حل شماست! اما می دانید چطور باید پمپ مناسبی انتخاب کنید که برای کاربرد مد نظر شما ایده آل باشد؟ این  5 نکته کلیدی برای انتخاب پمپ مناسب را حتما بخوانید. در ادامه مطلب هم چند نکته اساسی در مورد نحوه استفاده از این پمپ ها به شما می گوییم. با ما همراه باشید!

چطور پمپ بشکه کش مناسب را انتخاب کنیم؟

انواع مختلفی از پمپ های بشکه کش وجود دارند. به همین خاطر، ممکن است شما پمپ اشتباه را برای کار خود انتخاب کنید در نتیجه آن پمپ مناسب کار شما نخواهد بود و هزینه تان به هدر می رود.

  1. جریان و فشار را در نظر بگیرید

جریان مورد نیاز برای کار شما چقدر است؟ اگر فشار جریان در سیستم کاری شما خیلی زیاد باشد، باید پمپی را بخرید که تحمل آن را داشته باشد. بعضی از پمپ های بشکه کش تحمل جریان های بسیار بالا را ندارند. جریان مورد نیاز در سیستم کاری شما چقدر است؟ برای خرید و اطلاع از قیمت‌ پمپ‌ بشکه‌ کش‌، با ما تماس بگیرید و این موضوع را به متخصصین شرکت آریا گشتاور مانا بگویید. ما با توجه به این عامل و عوامل دیگر، مناسب ترین پمپ برای شما را معرفی میکنیم.

  1. اندازه و قابلیت حمل را در نظر بگیرید

قبل از خرید پمپ این سوال را از خودتان بپرسید: “آیا نیاز به جابجا کردن آن خواهید داشت؟” در این صورت، باید پمپی را خریداری کنید که به راحتی جابجا شود. فضایتان چقدر است؟ خریدن یک پمپ سایز بزرگ برای یک فضای کوچک میتواند باعث دردسر شود. شرکت آریا گشتاور مانا انواع پمپ‌ های بشکه‌ کش‌ را در سایز های مختلف تولید میکند که میتوانید متناسب با نیازتان سفارش دهید.

  1. با مواد شیمیایی سر و کار دارید یا نه؟

سیستم کاری شما با چه نوع موادی سر و کار دارد؟ آیا می خواهید از پمپ برای انتقال مواد شیمیایی استفاده کنید یا نه؟ اگر هر گونه مواد شیمیایی خورنده یا سمی در کار است، باید پمپی را انتخاب کنید که مناسب شرایط سخت باشد.

  1. درجه حرارت را بررسی کنید

لوله های پمپ‌ های بشکه‌ کش‌ دارای محدودیت دما هستند. حداکثر دمای هر سیالی که ممکن است از طریق این لوله ها عبور کند را در نظر بگیرید. پمپ‌ های بشکه‌ کش‌ را باید با توجه به سطح دمای مواد انتخاب کنید. با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما با توجه به این موضوع پمپ بشکه کش مناسبی را به شما معرفی کنند.

پمپ ایرانی بشکه کش

پمپ ایرانی بشکه کش

  1. وزن و ویسکوزیته سیالات را در نظر بگیرید

وزن سیالات شما چقدر است؟ ویسکوزیته (میزان چسبندگی) آنها چطور؟ هنگام انتخاب پمپ باید حتما این موضوع را به شرکت مورد نظرتان بگویید تا پمپ مناسبی به شما معرفی کنند.

  1. متریال پمپ را در نظر بگیرید

پمپ‌ های بشکه‌ کش‌ در متریال استنلس استیل، PVDF، پلی پیرو پیلن (PP) و آلومینیوم ساخته می شود که با توجه به نوع و خواص شیمیایی و فیزیکی سیال انتقالی بایستی در انتخاب نوع متریال دقت شود تا بالاترین هماهنگی و تطابق بین متریال بدنه پمپ و مواد وجود داشته باشد.

  1. نوع موتور محرک پمپ را در نظر بگیرید

پمپ های تخلیه بشکه به وسیله موتورهای محرک برقی و پنوماتیک راه اندازی می شود. الکتروموتورهای مورد استفاده در این پمپ به صورت موتورهای تک فاز و سه فاز معمولی و ضد انفجار تولید می شود که با توجه به شرایط محل استفاده از پمپ و خواص سیال می توان نوع مناسب موتور محرک این پمپ را تعیین کرد. در زمان انتخاب و خرید پمپ حتما موارد اعلام شده را جهت تعیین نوع الکتروموتور و یا موتور پنوماتیک مناسب این پمپ در اختیار کارشناسان ما قرار دهید.

  1. به دنبال یک سازنده قابل اعتماد باشید.

مهم ترین چیز در مبحث انتخاب پمپ این است که پمپ با کیفیتی را انتخاب کنید. اگر پمپ شما کیفیت چندان بالایی نداشته باشد، به زودی مجبور می شوید آن را تعویض کنید. پس مهم ترین نکته این است که پمپ بشکه کش ایرانی را از سازنده مطمئنی خریداری کنید.

بیشتر بخوانید  روتس بلوئر چیست و چه کاربردی دارد؟

شرکت آریا گشتاور مانا اینجاست تا شما عزیزان از بابت کیفیت کاملا مطمئن باشید. محصولات شرکت آریا گشتاور مانا با به روز ترین تجهیزات تولید شده اند و از مدرن ترین تکنولوژی ها برخوردار هستند. بنابراین می توانید از بابت کیفیت کاملا مطمئن باشید.

4 نکته مهم برای استفاده از پمپ های بشکه کش کش

  • همیشه پمپ شیمیایی را در وضعیت عمودی استفاده و نگهداری کنید.
  • بعد از هر دور کامل شدن پمپاژ، اگر قصد دارید مواد انتقالی را تغییر دهید، حتما اول پمپ را تمیز کنید.
  • هرگز اجازه ندهید پمپ بشکه کش استیل یا پمپ‌ پلاستیکی بشکه‌ کش‌ یا … بدون مایع کار کند.
  • شلنگ تخلیه را قبل از کار بررسی کنید تا مطمئن شوید به درستی روی لوله پمپ محکم شده است.
خرید پمپ های بشکه کش

خرید پمپ های بشکه کش

نتیجه گیری در مورد انتخاب پمپ

پیشنهاد می کنیم از طریق شماره ۰۲۱۵۸۹۹۲۰۰۰ با کارشناسان ما تماس بگیرید. با توجه به عوامل گفته شده در این مطلب، به آن ها بگویید که شرایط و نیاز های شما چیست. به این صورت کارشناسان ما می توانند مناسب ترین محصول را به شما معرفی کنند. می خواهید مقرون به صرفه ترین قیمت برای پمپ بشکه کش را پیدا کنید؟ با ما تماس بگیرید تا یک پمپ‌ ارزان بشکه‌ کش‌ و با کیفیت عالی را شما معرفی کنیم.

محصولات مرتبط:

پمپ بشکه کش جسبرگر

پمپ بشکه کش دبم

مقالات مرتبط:

آشنایی با پمپ بشکه کش برقی

قیمت پمپ اسید در بازار کشور

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.