مجله آگما

قیمت بوستر پمپ آتش نشانی پمپیران به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت بوستر پمپ آتش نشانی پمپیران

بوستر پمپ که به عنوان پمپ تقویت کننده فشار آب نیز شناخته می شود، یکی از تجهیزات مهم و کاربردی برای افزایش فشار آب است. همچنین، بوستر پمپ برای تزریق آب به سیستم آبرسانی مورد استفاده قرار می گیرد. در حقیقت باید گفت که قیمت انواع بوستر پمپ مانند قیمت بوستر پمپ آتش نشانی پمپیران با توجه به میزان فشار آبی که در نقاط مختلف یک مجموعه ایجاد می کنند، متغیر است.

همانطور که می دانید، بوسترها انواع مختلفی دارند. به طور مثال، برای ارتقاء، تنظیم و ثبات فشار آب در ساختمان های مسکونی از بوستر پمپ آبرسانی خانگی استفاده می شود. از طرفی، در مراکز تجاری، کشاورزی، تفریحی، اداری و گلخانه ها برای آبیاری تحت فشار، بوستر پمپ به کار می رود. پس برای آگاهی از قیمت بوستر پمپ آتش نشانی باید با مشخصات این نوع پمپ و مدل های مختلف آن به طور کامل آشنا شوید.

بوستر پمپ چیست و چه کاربردی دارد؟

بوستر پمپ water booster pump، پمپ تقویت کننده فشار و جریان آب است. همانطور که از نام آن مشخص بوده، این پمپ تقویت کننده، باعث رساندن فشار آب به سطح مناسبی می شود. همچنین، بوستر پمپ آبرسانی، فشار آب لازم برای منتقل کردن آب از مخزن ذخیره که به طور معمول، سیستم تامین آب شهری است به سیستم های خانگی، صنعتی یا اطفاء حریق را فراهم می کند.

بنابراین قیمت انواع مدل های بوستر پمپ مانند قیمت بوستر پمپ آتش نشانی پمپیران با توجه به این که باعث جبران فشار کم آب از مخزن به محل استفاده می شود، متغیر است. در واقع تمامی مدل های پمپ تقویت کننده عملکردی مشابه پمپ های آب معمولی دارند. ‌در اکثر مواقع برای کامل بودن سیستم بوستر پمپ چند پمپه، از چندین پمپ معمولی استفاده می کنند. در حقیقت باید گفت که عملکرد پمپ برای افزایش فشار آب با راه اندازی مجموعه بوستر پمپ بهبود می یابد.

بوستر پمپ هایی که برای آبرسانی ساختمان و آپارتمان ها استفاده می شوند با یک دیگر متفاوت هستند. به همین دلیل، قیمت بوستر پمپ آتش نشانی پمپیران با بوستر پمپ های دیگر یکسان نیست و قبل از خرید باید از قیمت دقیق آن ها مطلع شوید.

انواع بوستر پمپ های PUMPIRAN مورد استفاده در صنایع

انواع بوستر پمپ های PUMPIRAN مورد استفاده در صنایع

آشنایی با بوستر پمپ آتش نشانی پمپیران

سیستم های مورد استفاده در آتش نشانی برای تامین فشار مورد نیاز خود، از پمپ های مخصوص آتش نشانی استفاده می کنند. از طرفی در سیستم های آتش نشانی، پمپ های اصلی مانند پمپ های دومکشه یا اتا بزرگ با سیستم های محرک مناسب به کار می رود. پمپ های آتش نشانی، نیروهای محرکه مورد نیاز سیستم ها را در تمامی موقعیت ها فراهم می کند. از طرفی، موتورهای الکتریکی و موتورهای دیزل، محرک های رایج پمپ های آتش نشانی هستند.

برندهای مختلفی اقدام به تولید این پمپ ها کرده اند. پمپیران، به عنوان یکی از بزرگ ترین و معروف ترین شرکت های ایرانی در حوزه تولید انواع بوستر پمپ استخر، آبرسانی، خانگی و آتش نشانی است. قیمت بوستر پمپ آتش نشانی پمپیران نیز نسبت به سایر برندهای مشابه مناسب تر است. شرکت پمپیران دارای سابقه طولانی در تولید انواع بوستر پمپ های مورد نیاز صنایع مانند پمپ خانگی، طبقاتی، کف کش و غیره است. از طرفی با وجود نمایندگی های این برند در سراسر کشور، خرید بوستر پمپ آسان شده است.

آشنایی با قیمت بوستر پمپ آتش نشانی پمپیران

آشنایی با قیمت بوستر پمپ آتش نشانی پمپیران

سخن پایانی

بوستر پمپ را می توان در دسته پمپ های دینامیکی قرار داد که به صورت سانتریفیوژ عمل می کند. در حقیقت، دو یا سه پمپ طبقاتی فشار بالا، این نوع پمپ تقویت کننده را تشکیل می دهند.

با توجه به این که PUMPIRAN یکی از تولیدکنندگان داخلی انواع بوستر پمپ است. حمایت از این برند ایرانی که محصولات خود را با تخصص مهندسین توانمند ایرانی تولید می کند، الزامی است. از طرفی قیمت پمپ های ایرانی نسبت به برندهای خارجی ارزان تر بوده و این موضوع باعث شده تا افراد زیادی تمایل به خرید محصول ایرانی داشته باشند.

شرکت آریا گشتاور مانا به عنوان نمایندگی فروش انواع پمپ های آتش نشانی، لیست قیمت بوستر پمپ آتش نشانی پمپیران را برای رفاه مشتریان ارائه می دهد تا بر اساس نیاز خود خریداری کنند.

 

محصولات مرتبط:

پمپ سانتریفیوژ ابارا (Ebara) سری MD-MMD

پمپ طبقاتی عمودی دیزل ساز سری DVM

مقالات مرتبط:

کاربرد بوستر پمپ آتش نشانی چیست

همه چیز درباره کاتالوگ پمپ ابارا

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.