مجله آگما

بررسی مشخصات قیمت خرید بلوئر کوبی چک

مشخصات قیمت خرید بلوئر کوبی چک

با داشتن اطلاعات از مشخصات قیمت خرید بلوئر کوبی چک می توانید بودجه خود را در نظر بگیرید و خرید ایده آلی داشته باشید. روتس بلوئر کوبی چک یک محصول با راندمان کاری بسیار بالا و کیفیت قابل قبول بوده که در صنایع مختلف در جهان به صورت مکنده و دمنده کاربرد دارد. این محصول با برند های معتبر در اروپا رقابت تنگاتنگ و نزدیکی داشته و با روتور سه لوب تولید شده و این نوع محصول به عنوان یک پمپ جابجایی مثبت نیز شناخته می شود.

آشنایی با بلوئر کوبی چک در ایران

روتس بلوئر کوبی چک از محصولاتی بوده که در مدل های مختلف و سایز های متفاوت از سه اینچ تا شانزده اینچ تولید شده است. از مشخصات فنی آن به متقارن بودن دو روتور موجود در این محصول اشاره میشه کرد. با مطلع بودن از مشخصات قیمت خرید بلوئر کوبی چک می توانید مطابق با بودجه خود تصمیم گیری کنید. این دو روتور در روتس بلوئر کوبی چک در خلاف جهت هم دیگر چرخیده و باعث می شود از یک سمت مکش و از سمت دیگر جهش ایجاد شود. از این بلوئر ها بیشتر به جهت تامین فشار بالا و دبی استفاده می شود. فشار این نوع محصول در حالت دمش هوا تا هزار میلی بار بوده و در حالت مکش یا وکیوم نیز فشار هوا 500 میلی بار می باشد. دبی توسط این محصول از  50 الی 12000 متر مکعب بر ساعت است.

 

بررسی مشخصات قیمت خرید بلوئر کوبی چک

سایز ورودی و خروجی روتس بلوئر کوبی چک 2 تا 12 بوده و این سایز بر روی تولید دبی تاثیر می گذارند. انتخاب توان الکتروموتور ها به صورت دقیق را می توان از مهم ترین نکات در میزان فشار و دبی خروجی این محصولات دانست‌. و از از 1.1 کیلووات الی 560 کیلووات با 3000 و 1500 دور بر دقیقه الکتروموتور های ایده آل و مناسب برای شاسی این نوع محصولات هستند که برای ظرفیت های کوچک بوده و برای ظرفیت های بالا 1500 دور بر دقیقه متغیر می باشد. این محصول متناسب با کارکرد و کیفیتی که دارد قیمت گذاری می شود و قیمت آن مقرون به صرفه است. با داشتن اطلاعات دقیق از مشخصات قیمت خرید بلوئر کوبی چک می توانید بودجه خرید آن را جمع آوری کنید. همچنین فروش آنلاین بلوئر کوبی چک با قیمتی مناسب انجام می گیرد.

مشخصات قیمت خرید بلوئر کوبی چک

مشخصات قیمت خرید بلوئر کوبی چک

بررسی کاربرد و مزایای روتس‌ بلوئر‌ کوبی‌ چک‌

روتس بلوئر کوبی چک در صنایع پتروشیمی، سیستم تصفیه فاضلاب، صنایع کاشی و سرامیک، استخرهای پرورش آبزیان، صنایع چوب و کاغذ، سیستم انتقال مواد، کارخانجات ریسندگی و بافندگی، صنایع گچ و سیمان، صنایع مواد غذایی و صنایع خودرو سازی کاربرد بسیار زیادی دارد. کیفیت ساخت بالا از مزایای مهم روتس بلوئر کوبی چک بوده و نگهداری و تعمیرات آن آسان می باشد‌. خروجی هوا در این دستگاه به صورت OIL FREE بوده و استانداردهای بین المللی دارد. از دیگر مزایای این محصول سایز متنوع بوده و از کوچکترین تا بزرگترین سایز موجود می باشد. همچنین به منظور دائم کار بودن طراحی و تولید شده است. اگر اطلاعی راجع به مشخصات قیمت خرید بلوئر کوبی چک داشته باشید انتخاب شما در خرید راحت تر می شود.

روتس بلوئر

روتس بلوئر

عملکرد روتس بلوئر کوبی چک

برای خرید بلوئر کوبی چک اصل حتما از مراجع معتبر اقدام کنید. در ابتدا فشار و دبی مشخص می شود سپس باید الکتروموتور مناسب با ظرفیت مورد نیاز و مدل این محصول تعیین گردد. بعد از اینکه الکتروموتور با روتس کوبی چک کوپله یا شاسی شد و به برق وصل شد الکتروموتور شافت بلوئر روتس را به حرکت در می آورد و این شاف به چرخدنده متصل بوده که چرخدنده ها را می چرخاند و با چرخش آن ها روتور سه لوب روتس بلوئر کوبی چک به صورت چرخشی در خلاف جهت همدیگر حرکت می کنند و این موضوع باعث وارد شدن هوا از اگزوز به دستگاه می شود. بعد از اینکه با فشار بالا تحت فشار قرار می گیرد از اگزوز خروجی این محصول به فضای مورد نیاز وارد می شود. قیمت خرید بلوئر کوبی چک به دلیل نوسانات بازار قابل محاسبه نیست.

محصولات کوبی چک

محصولات کوبی چک

جمع بندی

شافت، گیربکس، گیج، چرخدنده و روتور ها، بیرینگ، کاسه نمد، بلبرینگ، سایلنسر ورودی و خروجی، سوپاپ اطمینان، شیر یکطرفه و فشار شکن و فولی و تسمه ها از اجزای اصلی یک روتس بلوئر کوبی چک می باشند. اگر قصد خرید این محصول را دارید باید راجع به مشخصات قیمت خرید بلوئر کوبی چک اطلاعاتی داشته باشید.

 

 

محصولات مرتبط:

روتس بلوئر KUBICEK

روتس بلوئر ROBUSCHI

مقالات مرتبط:

عوامل موثر بر قیمت روتس بلوئر

بررسی عملکرد و مشخصات فنی بلوئر هوا

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.