مجله آگما

با ساید چنل استوک و کاربرد آن در صنایع آشنا شوید

ساید چنل استوک مصرف انرژی مناسبی دارند‌. از طرف دیگر به دلیل برخورداری از ساختاری مناسب کاربر پسند بوده و از آنجایی که با استفاده از متریال آلمینیوم ساخته می‌ شود از ویژگی سبک وزن بودن برخوردار است. این تجهیزات از آنجایی که دارای انواع مختلفی می باشند با قیمت های گوناگونی عرضه می شوند‌. از طرف دیگر به دلیل آنکه توسط برندهای مختلف ساخته می شود در قیمت های مختلفی وجود دارند. این محصولات نوعی دمنده به شمار می‌ روند که به نام‌ های مختلف نظیر پمپ هواده یا پمپ خلا نیز شناخته شده هستند.

ساید چنل استوک

ساید چنل استوک

در مورد ساید چنل استوک چه می دانید؟

دمنده های ساید چنل دارای قابلیت تولید فشار بیشتر از دمنده های صنعتی مثل فن ها هستند. از طرف دیگر باید اشاره کنیم که این دمنده ها توانایی ایجاد جریان هوای کمتری دارند و از فناوری خاص خود برخوردار هستند. پروانه ای که در داخل این تجهیزات تعبیه شده هوا را مکش می کند. دمنده ساید چنل با استفاده از نیروی گریز از مرکز هوا را فشرده می کند.

از طریق این تجهیزات هوا به هوزینگ دستگاه جریان پیدا کرده و مجدداً فشرده می شود. فشرده سازی مجدد سبب ایجاد توانایی در پمپ ها برای تولید فشار دیفرانسیل بیشتر می شود. دمنده خلا بدون روغن داشته و دارای انواع مختلفی می باشد. از جمله انواع مختلف ساید چنل استوک می توان به انواع دو مرحله ای، تک مرحله ای، دمنده های تک پروانه ای و سه پروانه ای و… اشاره کرد. قیمت ساید چنل را می توانید از طریق سایت های مختلف استعلام کنید.

کاربرد ساید چنل

کاربرد ساید چنل

آیا با کاربرد ساید چنل آشنا هستید؟

در ساید چنل مدل های ورودی و خروجی وجود دارد و عملکرد آنها به این صورت است که با گرفتن هوا از یک طرف با سرعت زیاد آن را از طرف دیگر به بیرون هدایت می کند. ساید چنل به صورت اقتصادی تر عمل کرده و به عبارت دیگر از راندمان بهتری برخوردار هستند.

در واقع در دمنده های صنعتی برای حل مشکلات پمپاژ اینگونه دمنده ها کاربرد بالایی دارند. ساید چنل استوک در صنایع برای منتقل کردن سیال و مکش هوا کار برد دارد. از جمله اجزای به کار رفته در این دستگاه می توان به قطعه صداگیر و الکتروموتور اشاره کرد. این دستگاه بسیار با کیفیت بوده و به دلیل برخورداری از عملکرد عالی در صنایع گوناگون استفاده می شود. از طرف دیگر به دلیل برخورداری از جنس بدنه آلومینیوم در برابر عوامل گوناگون نظیر فشار و حرارت بالا مقاومت بالایی داشته و از طول عمر خوبی برخوردار است.

مشخصات فنی دستگاه دمنده

مشخصات فنی دستگاه دمنده

 با مشخصات فنی دستگاه دمنده آشنا شوید.

این تجهیزات که کاربرد زیادی در صنایع دارند بدون کمک از دستگاه دیگری سبب منتقل کردن و مکش هوا می شوند به همین دلیل باید از مشخصات خاصی برخوردار باشند‌. از جمله مشخصات فنی و ظاهری این تجهیزات می توان به موارد زیر اشاره کرد.

ساید چنل استوک از راندمان کاری بسیار بالایی برخوردار بوده و کارکرد عالی در انتقال و مکش هوا یا سیالات دارد. همچنین از عملکردهای مختلفی برخوردار هستند و به نحو گوناگونی عملیات انتقال یا مکش هوا را انجام می دهند. به علاوه باید اشاره کنیم که از فشار داخلی خوبی برخوردار هستند.

 

این تجهیزات از مشخصات بسیار عالی برخوردار می باشند که هیچگونه از تجهیزات موجود در صنعت آنها را ندارند. در صورت نیاز به تعمیر به راحتی  می توانید قطعات را تعویض کرده یا در صورت نیاز به تعمیر با تعمیرات کوچک آن ها را درست کنید. از جمله مهمترین مشخصات فنی مکنده ساید چنل می‌ توان به این اشاره کرد که دارای اگزوز ورودی و خروجی عالی و عملکرد بی نظیر هستند. بنابراین در هنگام خرید این مشخصات را مد نظر قرار دهید.

جمع بندی

در این مطلب در مورد ساید چنل استوک ‌و مشخصات آن بحث کردیم. این تجهیزات کاربرد زیادی در صنایع داشته و از ویژگی های باطنی و ظاهری خوبی برخودار هستند. به علاوه به دلیل داشتن قطعات با کیفیت از عمر طولانی برخوردار بوده و به زودی خراب نمی شوند. در صورت خرابی هم با تعمیر کوچک یا تعویض قطعات آن می توانید مجدد از آن استفاده کنید. ساید چنل ها به نام های دیگر نیز شناخته می شوند و نوعی دمنده هستند. این تجهیزات از اگزوز های ورودی و خروجی عالی برخوردار می باشند.

محصولات مرتبط:

پمپ وکیوم روغنی

پمپ وکیوم RIETSCHLE

مقالات مرتبط:

پمپ وکیوم لیبولد چیست

کاربرد پمپ وکیوم

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.