مجله آگما

بررسی جامع کاتالوگ موتور گیربکس ایلماز

کاتالوگ موتور گیربکس ایلماز

موتور گیربکس تنها مبدل سرعت و گشتاور بوده و یکی از تجهیزات صنعتی محسوب می شود که از یک گیربکس و یک موتور الکتریکی تشکیل شده است. از این قطعه برای ایجاد گشتاور بالا در سرعت کم استفاده می شود. این قطعه می تواند برای موتورهای کوچک، گشتاور بزرگی را تولید کند. در اینجا کاتالوگ موتور گیربکس ایلماز را بررسی خواهیم کرد.

موتور گیربکس ها در صنایع مختلفی برای انتقال توان، انرژی و افزایش سرعت به کار می روند. اصلی ترین صنعتی که از الکتروگیربکس ها استفاده می کند، صنعت خودروسازی است. در خودروسازی، موتور گیربکس ها در مراحل مختلف ساخت تا مونتاژ نهایی کاربرد دارند.

مشخصات فنی موتور گیربکس های ایلماز

در کاتالوگ موتور گیربکس ایلماز، انواع موتور گیربکس های برند ایلماز ترکیه را به شما معرفی خواهیم کرد. این موتور گیربکس ها عبارتند از:

  • موتور گیربکس ایلماز سه فاز ۴ کیلو وات، ۲۲ دور، پایه دار

این نوع از موتور گیربکس ها که با شافت مستقیم و توان ۴ کیلووات به بازار عرضه می شوند، گشتاوری معادل 1673 نیوتن بر متر دارند. این محصول در صنایع خودروسازی، فولاد، سیمان سازی و … کاربردهای فراوانی دارد. قیمت این محصول از ۵۸ میلیون تومان آغاز می شود. برای خرید موتور ایلماز می توانید با ما تماس بگیرید.

  • گیربکس هلیکال ایلماز سری M پایه دار

این گیربکس با گشتاور ۵۰ تا ۱۸۰۰۰ نیوتن متر و سرعتی میان ۰.۱ تا ۵۰۰ دور در دقیقه کار می کند. این محصول به آسانی نصب می شود و در کارایی انعطاف چشمگیری دارد. توان این موتور از ۰.۱۲ تا ۱۶۰ می باشد و نوع شافت این محصول مستقیم است. این موتور گیربکس در صنایع مختلفی نظیر مس و فولاد، ماشین سازی، آب و فاضلاب، شیشه و سرامیک، صنایع دریایی و … کاربرد دارد. قیمت این محصول از ۷ میلیون تومان آغاز می شود. در ادامه نوع جدیدی از موتور گیربکس ها را در کاتالوگ موتور گیربکس ایلماز بررسی خواهیم کرد.

نمایی از گیربکس های شافت مستقیم ایلماز سری M

  • گیربکس حلزونی ایلماز سری E

گیربکس حلزونی می تواند در همه جهات نصب شود و گشتاور آن بین ۵ تا ۱۰۰۰ نیوتن متر است. توان ورودی این نوع از گیربکس ها بین ۰.۰۶ تا ۷.۵ کیلووات می باشد. این گیربکس ها در دیزل ژنراتور، پمپ های سیلندری، صنایع ماشین سازی، کشاورزی، پمپ سازی، شیشه و … کاربردهای فراوانی دارند. قیمت الکتروگیربکس حلزونی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان آغاز می شود. گیربکس حلزونی ایلماز سری E در سه نوع سری EN,ET و EV در بازار عرضه می شوند.

  • سری EN گیربکس حلزونی مکعبی با ورودی هالو و قابل کوپل با انواع الکتروموتور استاندارد صنعتی
  • سری ET گیربکس کتابی ایلماز یا ورودی شافت توپر
  • سری EV گیربکس حلزونی Yilmaz کوپل شده با موتور

تصویری از گیربکس حلزونی ایلماز

  • معرفی گیربکس کرانویل در کاتالوگ موتور گیربکس ایلماز

سری K گیربکس هلیکال ایلماز که نوعی هلیکال اریب نیز به شمار می رود، پوسته یک تکه دارد و مخصوص کاربری هایی با بهره وری بالا می باشد. شافت ورودی این محصول توپر بوده و گیربکس های اریب آن می توانند تا سه طبقه در یک پوسته باشند. همچنین از این محصول به طور خاص برای مواردی استفاده می شود که لازم است شافت ورودی و خروجی عمود بر همدیگر باشند.

محدوده گشتاور این محصول بین ۸۰ تا ۲۰۰۰ نیوتن متر بوده و محدوده توان ورودی آن بین ۱:۶ تا ۱:۱۵۶۱۹ است. این محصول قیمت های متفاتی دارد و بازه ی قیمتی آن از ۸ میلیون تومان تا ۱۵۶ میلیون تومان می باشد. گیربکس کرانویل ایلماز تا ۶ طبقه قابل ارتقا می باشد و یاتاقان آن طول عمر بالایی دارد. جالب است بدانید ۱۲ مدل از این محصول در بازار موجود است. در بررسی کاتالوگ های موتور گیربکس ایلماز، فراموش نکنید حتما گیربکس کرانویل ایلماز را نیز بررسی کنید. این محصول نیز در صنایع ماشین سازی، فولاد و … کاربردهای گوناگونی دارد. قیمت گیربکس شافت بغل ایلماز از 8 میلیون و 300 هزار تومان به بالا هست.

عکس از گیربکس کرانویل ایلماز

  • گیربکس هلیکال یا آویز سری D

یکی از پرکاربردترین نوع گیربکس آویز در صنعت و برای استفاده در جرثقیل های سقفی گیربکس آویز یا شافت موازی ایلماز هستند که در 6 سایز مختلف قابلیت کوپل شدن با موتور از توان 0.09 تا 160 کیلووات را دارند. غالبا این گیربکس ها برای با موتور ترمزدار مورد استفاده قرار می گیرند. گیربکس هلیکال Yilmaz گشتاور 200 تا 5000 نیوتن متر را تحمل میکنند. قیمت گیربکس آویز ایلماز برای وینچ یا جرثقیل از 11 میلیون و 100 هزار تومان به بالا می باشد.

گیربکس آویز Yilmaz سری T با چرخ دنده های هلیکال، محور ورودی و خروجی موازی و همچنین شفت خروجی توخالی می باشد. از این تیپ گیربکس هلیکال برای استفاده در مکان هایی که محدودیت فضا دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

عکس از گیربکس‌ آویز ایلماز‌

مزایای موتور گیربکس های ایلماز

کاتالوگ موتور گیربکس ایلماز را بررسی کردیم اما استفاده از این موتور گیربکس ها چه مزایایی دارد؟ مزایای آن عبارتند از:

  • نصب آسان
  • کاربرد شگفت انگیز محصولات ایلماز در صنایع مختلف
  • قیمت معقول محصولات ایلماز متناسب با نوع کاربرد
  • تنوع بی نظیر محصولات
  • توان ورودی و گشتاور عالی

خرید محصولات ایلماز

در اینجا کاتالوگ موتور گیربکس ایلماز را به همراه مزایای محصولات آن بررسی کردیم. برای خرید محصولات ایلماز کافی است با ما تماس بگیرید تا این محصولات را در کمترین زمان ممکن، با بهترین کیفیت و معقول ترین قیمت دریافت کنید. برای اطلاع از قیمت محصولات دیگر ایلماز هم می توانید با ما تماس بگیرید.

محصولات مرتبط:

گیربکس حلزونی Yilmaz

گیربکس شافت مستقیم Yilmaz

مقالات مرتبط:

عوامل موثر بر قیمت موتور گیربکس ایلماز

معرفی برند و نمایندگی گیربکس ایلماز در ایران

اطلاع از لیست قیمت موتور گیربکس های مختلف

نکات مهمی که درباره پمپ های پمپیران باید بدانید

قیمت بلوئر هوا صنعتی نسبت به چه عواملی تعیین شده و چه کاربردهایی دارد؟

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.