مجله آگما

معرفی برند و نمایندگی گیربکس ایلماز در ایران

نمایندگی گیربکس ایلماز

گیربکس ها از مهم ترین قطعات در صنایع مختلف به شمار می روند. برای روند تولید آن ها باید از مواد با کیفیتی استفاده شود تا خللی در پروسه تولیدات صنایع ایجاد نکند. نمایندگی گیربکس ایلماز در کشور های مختلف از جمله ایران باعث شده است که بیش از پیش این گیربکس ها مشهور شوند.

معرفی کلی برند ایلماز

شرکت ایلماز در ترکیه یکی برند های معتبر در خاورمیانه در زمینه تولید انواع گیربکس ها است که نمایندگی های متعددی در کشور ها دارد. این شرکت کار خود در این زمینه را از سال 1963 آغاز کرده و گفته می شود که از مدرن ترین فناوری خودکار در ترکیه استفاده می کند. امروزه طیف وسیعی از تولیدات این شرکت شامل گیربکس ‌های حلزونی و مارپیچی با ظرفیت ‌های حداکثر 40000 نیوتن ‌متر بوده که همگی دارای دو سال گارانتی هستند.

بزرگترین مزیت ایلماز بین شرکت های دیگر تنوع محصولات تولیدی آن است. به همین خاطر آن را به بهترین انتخاب در میان مشتریان تبدیل می کند. این شرکت محصولات خود را در بخش های مختلفی از جمله گیربکس و انواع الکتروموتور ها به تولید می رساند. استاندارد های جهانی کاملا در روند ساخت این قطعات صنعتی رعایت می شود. این مورد باعث شده که در کشور های مختلف اروپایی و آسیایی نمایندگی گیربکس ایلماز وجود داشته باشد.

صنایعی که می توانند از گیربکس های ایلماز استفاده کنند

در صنایع مختلفی می توان از گیربکس های ایلماز بهره گرفت. این صنایع به شرح زیر هستند:

  • صنایع فولاد
  • غذایی
  • کانوایر ها
  • میکسر ها
  • کاشی سازی و سرامیک

نکته قابل توجه این است که با توجه به کارکرد گیربکس‌ در این زمینه ها، می تواند در سیستم های اکسترودر نیز فعالیت کند. دلیل این کار قدرت بالای گیربکس مدل HTE و گشتاوری در حدود 90000 نیوتن متر است که ارائه می دهد و می تواند بار های محوری را به راحتی تحمل کند. همچنین ظرفیت گرمایی این مدل نیز بسیار بالا است.

گیربکس ایلماز از نمای نزدیک

گیربکس ایلماز از نمای نزدیک

چه شهر هایی در ایران نمایندگی ایلماز را دریافت کرده اند؟

با توجه به این که این کارخانه در سال 1958 تاسیس شد، اما فعالیت تخصصی خود در زمینه تولید گیربکس های صنعتی را در سال 1963 آغاز کرد. به همین دلیل می توان آن را یکی از شرکت های پیشتاز و مشهور در زمینه گیربکس ها دانست. این شرکت با استفاده از مواد درجه یک کیفیت محصولات خود را تضمین می کند و بدین گونه تا به حال توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کند. کشور ما نیز در شهر های مختلف دارای نمایندگی گیربکس ایلماز هست.

مزایایی که محصولات تولیدی در این شرکت ارائه می دهند

تولیدات جدید شرکت ایلماز دارای طراحی سبک تری بوده و همچنین یک تکه اند. این ویژگی ها سبب می شوند که گیربگس ها دارای قدرت چرخ دنده بیشتر و استحکام قدرتمندتری باشند. علاوه بر این طراحی موتور گیربکس ها نیز پیشرفت چشم گیری داشته اند. به این صورت که همه یاتاقان ها توسط خود محفظه پشتیبانی می شوند. مدل های دیگر یاتاقان ها را توسط محفظه تقسیم بندی شده پشتیبانی می کنند. همچنین کلیه محور ها روی همان صفحه ای که نصب شده ماشین کاری خواهند شد.

ارتفاع کم محور جعبه دنده ها نیز از جمله مزیت هایی است که می توان برای تولیدات جدید ایلماز در نظر گرفت. چرخ دنده های دوگانه می توانند در گیربکس های تولیدی این شرکت بدون ایجاد حداقل تغییر کار کنند به همین دلیل آن ها به شکل مدولار طراحی می شوند.

نمایندگی گیربکس ایلماز

نمایندگی گیربکس ایلماز

انواع گیربکس های تولیدی شرکت ایلماز

گیربکس ها می توانند بر اساس عوامل مختلفی تقسیم بندی شوند. موقعیت شافت یکی از عواملی است که می تواند گیربکس ها را دسته بندی نماید. علاوه بر آن مواردی هستند که به صورت اختصاصی به هر گیربکس اختصاص داده می شوند.

  • گیربکس های آویز:

این گیربکس ها در بیست و پنج اندازه مختلف تولید می شوند. گشتاوری در حدود 1200 تا 43000 نیوتن متر دارند.

  • گیربکس های سری N و M:

پوسته این نوع گیربکس ها از جنس چدن است. یاتاقان های آنان عمر طولانی دارند. محدوده گشتاور نیز بین 50 تا 18000 خواهد بود.

  • گیربکس های حلزونی سری E:

این سری ها در هشت سایز مختلف با محدود گشتاور بین 5 تا 10000 نیوتن متر تولید می شوند.

برای فروش گیربکس های ایلماز باید نوع مد نظر خود را از لحاظ فنی بررسی کنید.

خرید از معتبرترین نمایندگی گیربکس ایلماز

با توجه به مزیت های مختلفی که برای گیربکس های ساخت شرکت ایلماز توصیف شد، شرکت ما در واردات و تامین قطعات مختلف صنعتی از جمله گیربکس ها فعالیت می کند. ما در آریا گشتاور مانا نمایندگی گیربکس ایلماز در تهران را بر عهده داریم. مشتریان عزیز می توانند برای تهیه گیربکس های ایلماز با بهترین کیفیت با ما در تماس باشند.

 

محصولات مرتبط:

گیربکس کرانویل Yilmaz

گیربکس آویز Yilmaz

مقالات مرتبط:

نمایندگی yilmaz در چه زمینه ای فعالیت دارد؟

عوامل موثر بر قیمت موتور گیربکس ایلماز

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.