مجله آگما

آریا گشتاور مانا نمایندگی ساید چنل گرینکو در ایران

آریا گشتاور مانا نمایندگی ساید چنل گرینکو در ایران بوده و در زمینه مشاوره و تامین پمپ هواکش با انواع فشار و توان خروجی نیز فعالیت دارد. ساید چنل GREENCO ارائه شده توسط شرکت آریا گشتاور مانا دارای کیفیت عالی و قیمت مناسب بوده و در اسرع وقت جهت خدمت رسانی به مشتریان محترم ارسال خواهد شد. ساید چنل ها در صنایع مختلف مانند صنعت تولید اسید، صنایع آرد، تصفیه آب و فاضلاب و … مورد استفاده قرار می گیرند. جهت سفارش و استعلام قیمت با کارشناسان شرکت آگما تماس حاصل نمایند.

ساید چنل گرینکو

ساید چنل گرینکو

نحوه عملکرد ساید چنل

ساید چنل ها نام های مختلفی دارد مانند: پمپ هوا، کمپرسور رینگ، بلوئر توربین، پمپ ورتکس و بلوئر رینگی که همه این نام ها به یک معنا هستند. در واقع این پمپ زیر مجموعه پمپ های جابجایی مثبت بوده و قابلیت دمیدن و مکش انواع سیالات مانند: هوا، گاز را دارد. معمولا فشار تولید شده در حالت دمنده حداکثر 1030 میلی بار و در حالت مکش720- میلی بار می باشد.

این پمپ ها معمولاً در سه حالت تک، دو و سه پروانه تولید می شوند. بنابراین می توان یکی از مدل های ساید چنل را بر اساس فشار و دبی مورد نیاز انتخاب کرد. شما می توانید از سایت آگما نمایندگی ساید چنل گرینکو، تمام این محصولات را مشاهده و خرید کنید.

ساید چنل ها دارای یک موتور الکتریکی 3000 دور در دقیقه، محفظه، آببند، شفت، موتور و پروانه هستند. پروانه بر اساس قدرت موتور مورد استفاده می تواند فشارها و دبی های مختلفی تولید کند. ورودی و خروجی پمپ باد به اندازه 1 تا 4 اینچ می باشد که در هنگام راه اندازی دستگاه هوا را از یک طرف کشیده و با فشار زیاد از طرف دیگر منتقل می کند. بنابراین از فیلتر هوا برای جلوگیری از ورود هرگونه ذرات خارجی به داخل دستگاه استفاده می کند.

کاربرد ساید چنل ها

کاربرد ساید چنل ها

معرفی نمایندگی ساید چنل گرینکو

فروش بلوئرهای ساید چنل که به آنها پمپ ورتکس، دمنده توربین یا کمپرسور رینگ کم فشار نیز گفته می شود، در برند گرینکو در سایزهای مختلف و برای کاربردهای هوادهی و خلاء انجام می شود. ساید چنل ها این شرکت در حالت هوادهی تا 1000 و در حالت خلاء تا 700 میلی بار فشار مثبت و منفی تولید می کنند.

نمایندگی ساید چنل گرینکو در ایران همواره آماده ارائه خدمات مختلف از جمله فروش ساید چنل گرینکو و تعمیر با بالاترین کیفیت می باشد. از آنجایی که تمامی محصولات شرکت گرینکو از کیفیت بالایی برخوردار هستند، نمایندگی گرینکو تمامی محصولات این شرکت را گارانتی می کند.

مزایای استفاده از Blower Side Channel Greenco

مزایای استفاده از Blower Side Channel Greenco

به طور کلی خرید Bloorside Channel Girenko مزایای زیادی دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم:

  • سطح صدای پایین
  • قیمت ساید چنل گرینکو نسبت به بقیه برندهای موجود در بازار کاملا رقابتی می باشد.
  • در مدل های یک تا سه پروانه موجود است و به همین دلیل طیف وسیعی از فشار و دبی را پوشش می دهد.
  • راندمان کاری عالی
  • تعمیر و نگهداری ساده
  • قطعات یدکی موجود همراه در دسترس
  • عمر طولانی و استهلاک کم

نمایندگی ساید چنل گرینکو

 

کاربردهای بلوئر ساید چنل Greenco

  • بسته بندی
  • جابجایی ذرات پودری
  • اگزاست دود در پروسه ی تولید
  • تصفیه فاضلاب صنعتی
  • استخرهای پرورش ماهی
  • کاشی سرامیک
  • برش و جابجایی کاغذ
  • خشک کن های صنعتی

یکی از پرکاربردترین کاربردهای ساید چنلGREENCO استفاده از آن در استخرهای پرورش ماهی برای تزریق اکسیژن و سهولت سلامت آبزیان و همچنین استفاده از ساید چنل GREENCO در سیستم های انتقال پودر می باشد. در صنعت سورت و بسته بندی لازم است برخی از اقلام قبل از بسته بندی خشک شوند که در این صورت استفاده از ساید چنل های گرینکو گزینه مناسبی خواهد بود. شما می توانید از طریق نمایندگی ساید چنل گرینکو در ایران این محصولات را تهیه کنید.

 

کارکرد مداوم

ساید چنل های گرینکو به دلیل کیفیت و قیمت مناسب به یکی از برندهای محبوب و پرکاربرد در بازار ایران تبدیل شده است. این بلوئرها در صورت کارکردن در شرایط استاندارد و سرویس دوره ای منظم، قابلیت کار دائمی را دارند.

ویژگی ها و مشخصات فنی ساید چنل گرینکو

پمپ های گرینکو در مدل های تک پروانه، دو پروانه و سه پروانه طراحی و تولید می شود. سایز ورودی و خروجی در دمنده های این شرکت از 1 اینچ تا 4 اینچ می باشد که محدوده مناسبی را شامل می شود. در کاربردهایی که نیاز به فشار کمتر و دبی بیشتر دارند، مدلی از ساید چنل ها گرینکو طراحی شده با پروانه باریکتر که مناسب این کار است و این مدل از پمپ های این شرکت وجه تمایز محصولات این شرکت می باشد.

 

 سخن پایانی

به طور کلی دمنده های شرکت گرینکو نیاز تمامی صنایع مختلف که نیاز به ساید چنل ها دارند را به طور کامل برآورده کرده اند.  آگما نمایندگی ساید چنل گرینکو در ایران و همچنین خدمات پس از فروش محصولات این شرکت می باشد.

محصولات مرتبط:

ساید چنل بلوتک

ساید چنل پالما

مقالات مرتبط:

با خرید ساید چنل و کاربرد ان اشنا شوید

با قیمت ساید چنل گرینکو و کاربرد آن آشنا شوید

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.