مجله آگما

عوامل موثر بر قیمت روتس بلوئر

انواع بلوئر در صنعت

روتس بلوئر که  با نام بلوئر هوادهی هم شناخته می‌ شود یکی از پمپ های هواده هست که کاربرد زیادی در صنعت دارد. قیمت روتس بلوئر بر اساس پارامتر های گوناگون سنجیده می شود. لذا عوامل زیادی بر روی قیمت آن تاثیرات مستقیمی می گذارند. راندمان کاری بالا، عملکرد نسبتاً خوب، تعمیر و نگهداری راحت، توانایی تحمل فشار بالا و تولید دبی مناسب و فشار قابل توجه از جمله مزایای روتس بلوئر هستند که بر روی قیمت آن تاثیرات بسیار زیادی می گذارند. این دستگاه به علت قیمت مناسب و راندمان کاری بالایی که دارد در صنایع گوناگون مانند صنایع پرورش ماهی و خودروسازی و غیره به کار می رود.

کاربرد روتس بلوئر در صنعت

کاربرد روتس بلوئر در صنعت

قیمت روتس بلوئر یک دستگاه در صنایع

پارامتر هایی که بر روی قیمت انواع روتس بلوئر تاثیرات مستقیم می گذارند شامل میزان کیفیت دستگاه، راندمان کاری روتس بلوئر، حجم هوای خروجی، میزان توان موتور روتس بلوئر، انواع مدل های مختلف روتس بلوئر از جمله عواملی هستند که موجب متغیر شدن قیمت این پمپ مکنده و دمنده می شوند. بلوئر انواع گوناگونی دارد که یکی از آن با نام بلوئر جابجایی مثبت و روتس بلوئر شناخته می شود. قیمت بلوئر هوادهی بر اساس میزان عملکردی که دستگاه دارد تعیین می‌ شود. در واقع به هر میزان که دستگاه کیفیت بالایی داشته باشد و کارش را با قدرت بالا انجام دهد از موتور قدرتمند تری برخوردار است. لذا قیمت روتس بلوئر با موتور قدرتمند تفاوت زیادی با قیمت دستگاهی دارد که راندمان پایینی ارائه می دهد. به همین جهت قیمت انواع بلوئر بر اساس مشخصات فنی شان با یکدیگر متفاوت می باشند. از این دستگاه جهت جابجایی هوا استفاده می کنند.

اجزای تشکیل دهنده روتس بلوئر

اجزای تشکیل دهنده روتس بلوئر

پر کاربرد ترین دستگاه در صنعت

روتس بلوئر یک پمپ جابجایی مثبت می باشد که همزمان توانایی انجام دمندگی و مکندگی را دارد. این تجهیزات که جزو پرکاربرد ترین دستگاه های هوادهی در صنایع هستند که کاربرد بسیار زیادی در صنایع بسته بندی، خودروسازی، صنایع کاشی و سرامیک و در تصفیه خانه ها و صنایع پرورش ماهی و شیلات و تصفیه خانه فاضلاب دارند. قیمت روتس بلوئر بر اساس میزان توان دستگاه سنجیده می شود. از این رو می ‌توان گفت که توان دستگاه مهمترین عاملی است که بر روی قیمت آن تاثیرات زیادی می گذارد. روتس بلوئر اکثرا در کاربرد های دمش هوا استفاده می‌ شود لذا به علت این که کارایی بالایی دارد مدنظر قرار می گیرد. این دستگاه به علت این که  اندازه متنوع دارد و یکی از دستگاه‌ هایی می باشد که دارای عملکرد دوگانه مکنده و دمنده است جزو یکی از دمنده های پر کاربرد به حساب می آید.

با مشخصات فنی روتس بلوئر آشنا شوید

بلوئر روتس با توجه به استاندارد های روز تولید می شود. این دستگاه دارای بدنه‌ای از جنس چدن می باشد که درون آن قطعات و اجزای روتس بلوئر قرار گرفته اند. کیفیت اجزای آن بر روی قیمت روتس بلوئر تاثیرات مستقیم می گذارند. از این اجزای تشکیل دهنده می توانیم به روتور، چرخ دنده، بلبرینگ، کاسه نمد، بوش و اشاره کنیم و همچنین شاسی کامل روتس بلوئر از واحد هواساز، لرزه گیر، سوپاپ اطمینان، سایلنسر ورودی و خروجی، شیر یکطرفه و الکتروموتور تشکیل شده است. روتور ها یکی از مهم ترین اجزایی هستند که از جنس چدن یا فولاد تولید می شوند. چرخ دنده ها از جنس فولاد سخت تولید شده اند و از اجزای مهم به شمار می روند. یکی از مهمترین نکاتی که باید در مورد روتس بلوئر بدانید این است که فشار و دبی توسط این تجهیزات قابل تنظیم است. لذا با توجه به ظرفیت مورد نیاز می توان فشار و دبی را تنظیم کرد.

عوامل موثر بر قیمت روتس بلوئر

عوامل موثر بر قیمت روتس بلوئر

جمع بندی

روتس بلوئر که نام دیگر آن بلوئر هوادهی و پمپ جابجایی مثبت است یکی از تجهیزاتی می باشد که در صنایع گوناگون کاربرد بسیار زیادی دارد. این دستگاه در صنایع گوناگون نظیر خودروسازی، صنایع کاشی و سرامیک، در تصفیه خانه ها و تصفیه فاضلاب و پرورش ماهی و شیلات کاربرد بسیار زیادی دارد. از اجزای تشکیل دهنده بلوئر می توانیم به سوپاپ اطمینان، بلبرینگ، سیلندر و سر سیلندر، سایلنسر ورودی و خروجی و شیر یک طرفه اشاره کنیم. پارامتر های گوناگونی بر روی قیمت روتس بلوئر تاثیرات مستقیمی می گذارند که شامل میزان توان دستگاه، راندمان کاری، حجم هوای خروجی و مدل های مختلف آن هستند.

 

محصولات مرتبط:

روتس بلوئر KUBICEK

روتس بلوئر GREATECH

مقالات مرتبط:

بررسی عملکرد و مشخصات فنی بلوئر هوا

قیمت بلوئر هوادهی به چه عواملی بستگی دارد؟

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.