مجله آگما

معرفی و آشنایی با محصولات شرکت ارزن آلمان 

بلوئر هوادهی

شرکت ارزن آلمان یک شرکت شناخته شده است که در سال 1864 میلادی در آلمان تاسیس شد و در سال 1868 توانست با کمک دستگاه های پیشرفته و متخصصان ماهر اولین دمنده هوای صنعتی را تولید کند. در سال 1911 شرکت ارزن توانست اولین توربو بلوئر را روانه بازار جهانی کند و در ادامه فعالیت های نوآورانه و خلاقانه در سال 1943 کمپرسور هوای اسکرو را تولید نمود. در واقع نوآوری این شرکت معروف و شناخته شده باعث شد این حوزه در جهان پیشرفت چشمگیری داشته باشد. شرکت ارزن در بسیاری از زمینه ها جزو رهبران بی مدعی می باشد.

مزایای بکارگیری VMX ارزن

این محصول تولید شده در شرکت ارزن آلمان می تواند هوای فشرده را با کیفیت درجه یک تولید کند. همچنین عملکرد آن محدوده وسیعی را پوشش می دهد و در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار گرفته است. این محصول در رنج فشاری مختلفی قابل تنظیم بوده و هواساز های ارزن سطح ایمنی بسیار بالایی دارد. هزینه تعمیر و نگهداری از این محصول شرکت ارزن پایین بوده و حجم و وزن کمی داشته و نصب آن به صورت آسان و سریع انجام می گیرد. سطح صدا و لرزش آن پایین بوده و جهت بهره گیری از اینورتر در کمپرسور دور متغیر سازگار می باشد.

بلوئر هوا ارزن

بلوئر هوا ارزن

کاربرد محصولات شرکت ارزن

زمانی که کمپرسور هوای ارزن تولید شده تا به الان کاربرد های آن رو به افزایش بوده و این محصول از محصولات صنعتی بوده که در صنایع مختلفی استفاده می شود. از کاربرد محصول بلوئر هوای شرکت ارزن آلمان به استفاده در صنایع سیمان، صنایع پلاستیک، تصفیه آب صنعتی، فرآورده دانه های صنعتی و… اشاره می شود. ایرند GM از با کیفیت ترین و پرطرفدارترین محصولات هواساز روتس بلوئر شرکت ارزن بوده که با اطمینان و اعتماد بسیار بالا در شرایط سخت به صورت دائم کار می کند.

شرکت ارزن آلمان

شرکت ارزن آلمان

تولید کمپرسور و دهنده با کیفیت

شرکت ارزن توانسته کمپرسورهای اسکرو و‌ روتس بلوئر های با کیفیت و قابل اعتماد و با کارایی بسیار بالا برای صرفه جویی در مصرف انرژی جهان ارائه دهد. این شرکت توانسته فناوری های جدید را توسعه و نیاز بازار را به محصولات با کیفیت پاسخ دهد. در واقع این کاری بوده که شرکت ارزن انجام داده و توانسته بخشی عظیمی از بازار را در دست بگیرد‌. بنابراین زمانی که برند ارزن را بر روی محصولات مختلف اعم از کمپرسور و روتس بلوئر می بینید متوجه کیفیت بسیار بالای آن می شوید. با مشاهده کاتالوگ بلوئر ارزن می توانید محصول مورد نیاز خود را بیابید.

معرفی شرکت ارزن آلمان

امروزه در جهان شرکت بزرگ و پیشرفته ارزن جزو مهمترین و با سابقه ترین تولید کننده محصولات متنوع از جمله کمپرسورهای پیستون دوار، کمپرسورهای اسکرو، توربو بلوئر، کمپرسورهای لوب دوار می باشد‌. شرکت ارزن تجربه خود را در سراسر جهان بر بیش از 40 شرکت وابسته و بیشتر از 2000 کارمند برای بهبود دادن بازار کمپرسور و دمنده قرار داده و توانسته در این زمینه گامی بزرگ و موثر بر دارد. این کمپانی با تولید محصولات با کیفیت توانسته بیش از پیش در بازار جهانی بدرخشد. در ایران نیز نمایندگی بلوئر ارزن وجود دارد و محصولات شرکت ارزن را در بازار ایران ارائه داده است.

روتس بلوئر

روتس بلوئر

مشخصات فنی محصولات برند ارزن آلمان

روتس بلوئر ارزن ساخت شرکت ارزن آلمان بوده که متشکل از دو روتور سه لوب می باشد. این روتس آنقدر کیفیت بالایی دارد که  توجه بسیاری از مصرف کنندگان ایرانی و جهانی را به سمت خود کشانده و این محصول در بسیاری از صنایع استفاده می شود. از مشخصات فنی این محصول به داشتن دو روتور متقارن، دمش و مکش با چرخش روتور ها، هزار میلی بار در حالت دمش حداکثر فشار هوادهی یا ماکزیمم فشار تولیدی آن اشاره می شود. پانصد میلی متر بار در حالت مکش حداکثر وکیوم بلوئر یا ماکزیمم خلاء تولیدی آن است. داشتن الکتروموتور در توان های مختلف، داشتن دو شکل افقی و عمودی برای اتصالات ورودی و خروجی، کوپل شدن الکتروموتور این دستگاه به بلوئر، قرار گرفتن روتور روی یاتاقان ضد اصطکاکی، قرار داشتن یاتاقان در درون پمپ از دیگر مشخصات فنی آن است.

 جمع بندی

شرکت ارزن آلمان مبتکر و طراحی جدیدترین نوع سیستم های هوای فشرده بوده که محصولات آن از ایده آل ترین نوع برای مصرف کنندگان و تولیدکنندگان می باشد. ایرند VMX  برای بسیاری از تولید کنندگان کمپرسور و ایرند GM برای تولید کنندگان روتس بلوئر در جهان اولویت دارد، چرا که با دقت بالایی ساخته شده است.

محصولات مرتبط:

روتس بلوئر KUBICEK

روتس بلوئر GREATECH

مقالات مرتبط:

بررسی عملکرد و مشخصات فنی بلوئر هوا

قیمت بلوئر هوادهی به چه عواملی بستگی دارد؟

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.