مجله آگما

از روتس بلوئر کوبی چک KUBICEK چه می دانیم؟

روتس بلوئر کوبی چک KUBICEK

روتس بلوئر کوبی چک KUBICEK ساخت کشور چک است و برای هوادهی فاضلاب خام و زباله های آلی صنعتی استفاده می شود. هوادهی این دستگاه باعث هضم ضایعات توسط میکروارگانیسم ها می شود. این دستگاه همچنین برای تمیز کردن مخزن شن، شستشوی فیلتر، شستشوی معکوس و بازیابی گازها استفاده شده و دمنده های ریشه بدون روغن برای هوادهی عمیق سلولی استفاده می شود.

دستگاه روتس بلوئر کوبی چک KUBICEK، تجهیزاتی است که در آن فشرده سازی بیرونی اتمسفر گاز با استفاده از دو روتور با سه دندان (پیستون دوار) انجام می شود. روتورها در امتداد محور افقی در بدنه دمنده نصب می شوند و در جهت مخالف می چرخند. حرکت پیستون چرخشی منجر به جذب اتمسفر گاز در سمت ورودی تجهیزات خواهد شد. انتقال گاز به محل تحویل داده شده و فشرده سازی می شود. این سیستم مجهز به یک چرخ دنده سنکرون کننده با چرخ مارپیچ زمینی است که دقت و روانی چرخش روتورها را تضمین می کند و همچنین برای محدود کردن فضای بدون تماس برای عملکرد روتور مجهز شده است، بنابراین نیازی به روغن کاری نیست، بر این اساس روغن می تواند اتمسفر گازی را آلوده کند. این یکی از دلایلی است که دمنده های Roots در طیف بسیار گسترده ای از صنایع استفاده می شود.

واحدهای دمنده ریشه VHS چیست؟

واحدهای حاوی دمنده ریشه VHS دستگاه هایی هستند که در آنها فشرده سازی خارجی محیط گازی با استفاده از دو روتور سه دندانه (پیستون های چرخشی) انجام می شود. این ها به صورت طولی در محورهای موازی در محفظه دمنده نصب می شوند و در جهت مخالف می چرخند. حرکت پیستون های دوار باعث می شود که محیط در سمت مکش دستگاه مکیده شود، سپس به نقطه تخلیه منتقل شده و فشرده شود. این سیستم مجهز به یک چرخ دنده سنکرون کننده با چرخ دنده اریب زمینی است که دقت و نرمی چرخش روتورها را تضمین می کند. در عین حال، فاصله نورد غیر تماسی روتورها را مشخص می کند که نیازی به روغن کاری ندارد و محیط با روغن آلوده نمی شود. در حال حاضر 22 اندازه یونیت دمنده ROOTs تولید شده است.

روتس بلوئر کوبی چک KUBICEK VHS

روتس بلوئر کوبی چک KUBICEK VHS

مشخصات دمنده ریشه VHS

فشار کاری این دستگاه مساوی است با ΔP = 0 – 100 کیلو پاسکال

جریان حجم : Q = 15 – 20 000 متر مکعب در ساعت

قدرت موتور الکتریکی: P1 = 0.25 – 560 کیلو وات

ابعاد اتصال: DN = 50 – 500

مزیت های روتس بلوئر کوبی چک KUBICEK

از مزیت های روتس بلوئر کوبی چک KUBICEK می توان به چیدمان دستگاه با تاکید بر حداکثر قابلیت اطمینان و عملکرد، بازرسی آسان، نگهداری و دسترسی به بخش های جداگانه واحد، حتی در پوشش صوتی، هزینه های عملیاتی پایین، عملیات آسان دستگاه، مساحت کم دستگاه، نویز پایین، عمر طولانی، گارانتی و خدمات پس از گارانتی فوق العاده سریع از مزیت های استفاده از این دستگاه است.

دستگاه صنعتی

دستگاه صنعتی

رایج ترین استفاده از دستگاه

از رایج ترین مصارف دستگاه می توان به هوادهی مخازن در WWTP، شستشوی فیلترهای شنی در تصفیه خانه های آب آشامیدنی، حمل و نقل پنوماتیک، انتقال و فشرده سازی گازهای غیر قابل انفجار و غیر تهاجمی، هوادهی مخازن و استخرهای ماهی، انتقال هوای احتراق به کوره های  بلند، گوگرد زدایی، انتقال خشک کردن و دمیدن هوا به فناوری و شناورسازی اشاره کرد.

محدوده تحویل دهنده در دستگاه

محدوده تحویل دهنده در این دستگاه شامل؛ دمنده ROOTs، قاب پشتیبانی از واحد، بلوک های قابل نصب / بی صدا، صدا خفه کن ورودی با فیلتر قابل تعویض، صداگیر ترکیبی جذب / تخلیه محفظه، شیر ایمنی یا ترکیبی متناسب، شیر چک، اتصال تخلیه انعطاف پذیر، مانومتر مکش (با نشانگر گرفتگی فیلتر) و مانومتر تخلیه، موتور الکتریکی در کلاس راندمان IE3 یا IE4، درایو تسمه، محفظه پر کردن روغن، مواد لنگر است.

تجهیزات اختیاری روتس بلوئر کوبی چک KUBICEK

پوشش آکوستیک برای محیط داخلی (K) یا محیط خارجی (Е) شامل مانومتر مکش (با نشانگر گرفتگی فیلتر) و مانومتر تخلیه، قاب برای قرار دادن دستگاه روی هم (برای سایز 3D19 – 3D28)، اتصال برای مکش خارجی و ضمنا تمامی واحدها را می توان با حسگرهایی مطابق میل مشتری (دما، فشار، سنسور سرعت و …) مجهز کرد.

دمنده ها

دمنده ها

سطح صدای روتس بلوئر کوبی چک KUBICEK  چقدر است؟

برای همه اندازه‌های دستگاه مد نظر، پوشش‌های آکوستیک مطابق با مکان و نیاز مشتری تولید شده است. صدا خفه کن می تواند راندمان بالایی از کاهش نویز را نشان دهد. در عین حال مجموعه دستگاه در حد میانی طیف سرعت طراحی شده تا سطح فشار صوتی حاصل تا حد امکان پایین باشد.

 

 

محصولات مرتبط:

روتس بلوئر KUBICEK

روتس بلوئر AERZEN

مقالات مرتبط:

پمپ بلوئر هواده چیست و چه کاربردی دارد؟

مشخصات فنی بلوئر هوادهی یا روتس بلوئر چیست؟

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.