مجله آگما

مشخصات کامل در کاتالوگ الکتروموتور زیمنس

کاتالوگ الکتروموتور زیمنس

الکتروموتورهای زیمنس، این امکان را دارند تا همواره، بالاترین راندمان کاری را برای شما فراهم کنند. سیستم ‌های الکتروموتورهای زیمنس، طیف وسیعی از فناوری ‌های سنکرون را پوشش می ‌دهند. از سیستم‌ های استاندارد و سرو موتورها برای کاربردهای کنترل حرکت گرفته تا موتورهای الکتریکی ولتاژ بالا، DC و سفارشی ‌شده، فناوری درایو نوآورانه برای همه بخش ‌ها، برنامه‌ ها و کلاس‌ های قدرت را می توانید در کاتالوگ الکتروموتور زیمنس بیابید. می توان گفت، بر اساس بیش از 150 سال تجربه، موتورهای الکتریکی زیمنس، از نظر قابلیت اطمینان، استحکام، فشرده بودن و عملکرد، بی نظیر هستند.

موتورهای ولتاژ پایین زیمنس

هنگام انتخاب موتور ولتاژ پایین خود، تمامی جوانب را در نظر بگیرید. توصیه می شود، یک موتور AC زیمنس را از همان ابتدا انتخاب کنید. زیمنس، تولید کننده پیشرو فناوری درایو برای کاربردهای صنعتی است. می توانید بهترین سیستم‌ های موتور AC را پیدا کنید که در مقایسه با محصولات مشابه، با قیمت مناسب، عملکرد عالی و با پشتیبانی خدمات ارائه می شود. این نکته را باید اشاره کرد که محدوده عملکرد موتورهای ولتاژ پایین زیمنس، بین 0.09 تا 4000 کیلو وات می باشد. این امکان فراهم است تا با دانلود کاتالوگ الکتروموتور زیمنس، به مزایایی که از سیستم AC بدست خواهید آورد، آگاه شوید. آنها با تعادل انرژی مثبت طراحی شده و بسیار کارآمد هستند. آنها با حفاظت در برابر انفجار، جهت برآورده کردن استانداردهای ایمنی بالا ارائه می شوند. همچنین، مطابق با استانداردهای IEC یا NEMA طراحی و ساخته شده اند. بسیاری از ویژگی ‌های استاندارد که با هر موتور ولتاژ پایین زیمنس ارائه می ‌شود، بالاترین کارکرد ممکن را تضمین می ‌کند.

ولتاژهای متفاوت در موتور زیمنس

ولتاژهای متفاوت در موتور زیمنس

محصولات ولتاژ پایین زیمنس

  • موتور IEC
  • گشتاور بالا HT
  • الکتروموتور AC به NEMA
  • ضد انفجار XP
  • LOHER

الکتروموتورهای کنترل حرکت زیمنس

وقتی نوبت به انتخاب موتور بهینه در کاتالوگ الکتروموتور زیمنس، برای برنامه کنترل حرکت می رسد، زیمنس وسیع ترین انتخاب موتور در جهان را دارد. این الکتروموتورها، در طیف گسترده ای از عملکرد و اندازه های متفاوت نصب ساخته می شوند.

کاربردهای موتور زیمنس

کاربردهای موتور زیمنس

کنترل حرکت زیمنس

  • سروموتورهای S
  • موتورهای اصلی M
  • موتور خطی L

انواع موتور با ولتاژ بالا برای همه کاربردها

در کاتالوگ الکتروموتور زیمنس، الکتروموتورهای ولتاژ بالا را مشاهده خواهید کرد. موتورهای ولتاژ بالا زیمنس، می توانند هر نیاز شما را برآورده کنند. همه سیستم های موتور HV از قابلیت اطمینان و عمر طولانی برخوردار بوده و خدمات عالی را ارائه می دهند. موتورهای ولتاژ بالا تقریباً در هر پیکربندی قابل اجرا هستند و محدوده توانی تا بیش از 100 مگاوات را ارائه می دهند. با انتخاب الکتروموتورهایی که از سری موتورهای HV در ولتاژ بالا، می توانید انعطاف پذیری مناسبی را در اختیار داشته باشید که شامل سیستم های خنک کننده مناسب و میزان حفاظت قابل توجه است. این موتورها را می توان در مناطق همراه با خطر، به راحتی استفاده نمود. در کاتالوگ الکتروموتور زیمنس، این نوع از محصولات را مشاهده کنید.

نمونه موتورهایی با ولتاژ بالا

  • موتور قفس سنجاب ناهمزمان
  • الکتروموتور لغزنده آسنکرون
  • نوع سنکرون

بهترین موتورهای DC زیمنس

زیمنس در سرتاسر جهان به دلیل پیشروی مهندسی و برتری در تولید شناخته می شود. از همین روست که می توان در هر موتور DC زیمنس این نقاط قوت را مشاهده کرد. این فناوری DC در این برند، باعث شده تا خدمات کامل و کارآمدی را بتوان از این محصولات دریافت کرد.

کاتالوگ موتورهای DC زیمنس

کاتالوگ موتورهای DC زیمنس

موتورهای DC زیمنس، شایستگی خود را در دهه ‌ها استفاده روزمره و در وسیع‌ ترین طیف ممکن از کاربردها ثابت کرده ‌اند. به لطف قابلیت اطمینان فوق العاده آنها، تصور دنیای کار بدون موتور DC دشوار می باشد. مطابق با کاتالوگ الکتروموتور زیمنس انواع موتورهای دی سی را خواهید یافت. ضمن آنکه در کنار اینورترهای DC-Master، موتور DC زیمنس، همیشه سیستم ایده‌ آل را تشکیل می ‌دهد. هر زمان که به عملکرد درایو مقرون ‌به‌ صرفه، همراه با بالاترین سطح کارآیی نیاز باشد، این الکتروموتورها مناسب هستند. ضمن آنکه قیمت الکتروموتور ‌زیمنس، در مقایسه با موارد مشابه، مقرون به صرفه است.

جمع بندی

زیمنس، دارای تنوع محصولات و انواع الکتروموتور است که در کاتالوگ این برند، قابل مشاهده می باشد. شما می توانید هزینه الکتروموتور زیمنس را نیز، پس از انتخاب محصول مورد نیاز خود، از کارشناسان ما دریافت کنید.  

محصولات مرتبط:

الکتروموتور ‌زیمنس‌

الکتروموتور ضدانفجار Siemens

مقالات مرتبط:

الکتروموتور ‌زیمنس سعدی

چرا الکتروموتور ‌زیمنس نوری (Siemens) محبوب است؟

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.