مجله آگما

مشخصات و قیمت بوستر پمپ آبرسانی

قیمت بوستر پمپ آبرسانی

بسیاری از ساختمان های مرتفع در تامین فشار مورد نیاز واحدهای مصرفی، به ویژه طبقات بالا با مشکل مواجه می شوند. در چنین مواردی از بوستر پمپ آبرسانی استفاده می شود. این پمپ ها باعث افزایش فشار آب و انتقال آن به طبقات بالایی با فشار مناسب می شوند. پمپ های بوستر انواع مختلف دارند. رنج قیمت بوستر پمپ آبرسانی به گونه ای است که با هر بودجه ای می توان نمونه ای از آن را تهیه کرد. در ادامه با معرفی بیشتر این پمپ همراه ما باشید.

بوستر پمپ چیست؟

بوستر پمپ آبرسانی از موتور پمپ های متعدد تشکیل شده است که به طور موازی در کنار هم قرار گرفته اند. وظیفه بوستر پمپ، کنترل و بهبود فشار آب را در سیستم های پمپاژ می باشد. به عنوان نمونه از بوستر پمپ در افزایش فشار آب حین انتقال آن به طبقات بالای مجتمع های مرتفع استفاده می شود. همچنین در مواقعی که سیستم آبرسانی شهری قادر به تامین فشار مورد نیاز مصرف کنندگان نباشد، از پمپ های بوستر برای تنظیم فشار استفاده می شود.

بوستر در انواع مختلفی با اهداف آبرسانی، آتش نشانی و مصارف خانگی یا صنعتی موجود می باشند. بسته به نوع آن، قیمت بوستر‌ پمپ‌ متغیر است. انتخاب و بکارگیری این تجهیزات به نیازمندی شما و شرایط موجود بستگی دارد. تنوع بوستر پمپ ها به قدری بالاست که پاسخگوی نیازهای مختلف مصرف کنندگان می باشد.

معرفی انواع پمپ های بوستر

انواع بوستر پمپ را می توان به دو دسته دور ثابت و دور متغیر تقسیم کرد.

  • پمپ بوستر دور ثابت

موتور پمپ های به کار رفته در این نوع بوستر با سرعت ثابتی کار می کنند. هدف این سیستم تامین حداقل فشار تعیین شده برای شبکه مصرفی است. به این منظور الکتروپمپ اول شروع به فعالیت می کند و در صورتی که نتواند مقدار فشار لازم را تامین کند، پمپ دومی وارد کار می شود. این روند تا زمانی که فشار مورد نیاز تامین گردد ادامه می یابد. هنگام قطع مصرف آب، پمپ ها یکی یکی از کار می ایستند.

قیمت بوستر پمپ آبرسانی دور ثابت

قیمت بوستر پمپ آبرسانی دور ثابت

  • بوستر پمپ‌ دور متغیر

عملکرد این پمپ متناسب با نیاز مصرف کنندگان است. پمپ دور متغیر با تغییر سرعت موتور پمپ های خود، خروجی و فشار مورد نیاز مصرف کننده را تامین می کند. این نوع پمپ مشکل آبرسانی در واحدهای آپارتمانی را رفع می کند.

پمپ بوستر دور متغیر

پمپ بوستر دور متغیر

اطلاع از قیمت بوستر پمپ آبرسانی‌

قیمت این دستگاه به عوامل متعددی وابسته است. اما از آنجایی که تنوع این محصول بسیار زیاد است متناسب با هر بودجه ای می توان از پمپ بوستر در سیستم پمپاژ استفاده کرد. نصب صحیح این پمپ اهمیت بسیار زیادی دارد، چرا که در صورت نصب غیراصولی، نه تنها برای شما منفی نخواهد بود بلکه هزینه اضافی و خسارت به بار می آورد. بنابراین این کار را به افراد متخصص بسپارید. شما عزیزان برای اطلاع از به قیمت بوستر پمپ آبرسانی می توانید با کارشناسان فروش آگما تماس حاصل فرمایید.

خصوصیات بوستر پمپ های آبرسانی

  • هزینه نصب و راه اندازی مناسب
  • بدون نیاز به پمپ های اضافی
  • بهبود و تثبیت فشار آب
  • کاهش 30 درصدی مصرف انرژی
  • بدون نیاز به فضای وسیع برای نصب و نگه داری
  • جلوگیری از آسیب های ناشی از قطع و وصلی یا نوسانات فشار در سیستم آبرسانی
  • تنوع بسیار بالا
  • مقرون به صرفه بودن هزینه سرویس
  • طراحی مناسب دستگاه موجب ماندگاری بخش های متحرک پمپ ها می شود
  • قابلیت استفاده از پمپ رزرو برای زمانی که یکی از پمپ ها دچار خرابی یا اختلال شود.
  • افزایش عمر سیستم آبرسانی
  • قیمت بوستر پمپ آبرسانی صرفه اقتصادی دارد.
  • حمل و جا به جایی آن به دلیل منفصل بودن قطعات آسان است.
  • کارکرد دائم
نمونه ای از بوستر پمپ آبرسانی

نمونه ای از بوستر پمپ آبرسانی

جمع بندی

در این مطلب به بررسی و معرفی بوستر پمپ آبرسانی پرداختیم. انواع آن را نام برده و با مزایای آن آشنا شدیم. با توجه به مواردی که گفته شد اگر صنعت یا مجتمع شما به استفاده از بوستر نیاز دارد، برای انتخاب، نصب و راه اندازی آن از افراد متخصص کمک بگیرید. مجموعه آگما با بهره مندی از تیمی مجرب، آماده ارائه مشاوره و اعلام قیمت بوستر پمپ آبرسانی به شما عزیزان می باشد. شما می توانید پمپ مورد نظر خود را از طریق این سایت سفارش داده و در سریع ترین زمان ممکن در محل تحویل بگیرید.

 

محصولات مرتبط:

پمپ فشار قوی پمپیران

پمپ وکیوم ادواردز

مقالات مرتبط:

قیمت بوستر پمپ آتش نشانی پمپیران به چه عواملی بستگی دارد؟

کاربرد بوستر پمپ آتش نشانی چیست

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.