مجله آگما

ساید چنل بلوتک و کاربرد آن در صنعت

ساید چنل بلوتک و کاربرد آن در صنعت

تجهیزات هوادهی و تصفیه هوا، از پر کاربردترین محصولات صنعتی هستند. یکی از این تجهیزات است که برای هوادهی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. ساید چنل ها، هوا را با فشار کم دریافت کرده و در عوض آن را به هوایی با فشار بالا تبدیل می کنند. این محصول توسط برندهای مختلفی طراحی و تولید شده است که بلوتک یکی از این برندها بوده که ساخته کشور چین است. یکی از پرطرفدار ترین محصولات در کشور ما ساید چنل بلوتک است.

کاربردهای ساید چنل بلوتک در صنعت

همانطور که گفتیم، ساید چنل ها یکی از تجهیزات مهم صنعتی هستند و بسیاری از فعالیت های صنعتی بدون حضور آن ها غیر ممکن است.

استخرهای پرورش ماهی، یکی از مهم ترین مکان ها برای استفاده از ساید چنل ها است. در هر استخر پرورش ماهی به صورت میانگین چندین هزار ماهی در حال زندگی هستند که اکسیژن مورد نیاز حیات خود را از آب می گیرند. تامین این اکسیژن بدون حضور و نصب دمنده های پمپی، امکان پذیر نیست. ساید چنل بلوتک سبب افزایش هوادهی در آب می شود.

از موارد دیگر استفاده از بلوئر های بلوتک در صنعت می توان کارخانه جات تولید گچ و سیمان را نام برد. روزانه میلیون ها تن گچ یا سیمان در این کارخانه ها تولید شده که برای جا به جا کردن در سالن های مختلف کارخانه، هزینه های گزافی پرداخت می شود. با خرید یک ساید چنل مناسب می توان در مدت زمان کوتاه، مقدار زیادی از این مواد را داخل کارخانه ها جا به جا کرد و هزینه های تامین نیروی انسانی برای این کار تا را حد قابل توجهی کاهش داد.

علاوه بر این، ساید چنل بلوتک یکی از اصلی ترین تجهیزات برای تصفیه آب فاضلاب های شهری است. امروزه بحران آب، یکی از بحران های اصلی و نگران کننده در کشور است. با انجام تصفیه فاضلاب های شهری می توان تا حد زیادی از این بحران عبور کرد. از آب تصفیه شده توسط ساید چنل ها می توان برای مصارف خانگی و کشاورزی بهره گرفت.

استفاده از ساید چنل بلوتک در تصفیه خانه ها

علاوه بر موارد گفته شده در بالا، ساخت انواع دستگاه های تهویه هوا و فن های بزرگی که در کارخانه ها استفاده می شود، از دیگر کاربردهای ساید چنل است.

سایر موارد استفاده از ساید‌ چنل‌ در صنعت

  • در بسیاری از کارواش ها برای خشک کردن خودرو پس از شست و شو از ساید چنل استفاده می شود.
  • اغلب کارخانه جات مواد غذایی و بهداشتی برای بسته بندی محصولات خود از ساید چنل ها بهره می گیرند.
  • کارواش ها نیز برای خشک کردن سریع خودروها پس از شست و شوی کامل از ساید چنل استفاده می کنند.
  • در طراحی و تولید پمپ های رنگ آمیزی که برای رنگ کردن سقف یا دیوارهای بلند ساخته شده اند نیز از ساید چنل بهره گرفته می شود.

چرا باید از استفاده از ساید چنل بلوتک را جایگزین تجهیزات قدیمی کنیم؟

ساید چنل ها نسبت به سایر تجهیزات قدیمی سر و صدای بسیار کمی تولید کرده و آلودگی صوتی پایینی دارد. به همین دلیل برای استفاده در تمامی مکان ها مناسب است.

دمنده های پمپی نیز مانند تمامی تجهیزات دیگر دارای قطعات یدکی بوده که تمامی این قطعات در بازار مصرف موجود است و می توانید در صورت بروز هرگونه خرابی، به آسانی آن را تعویض کنید.

کیفیت این محصول نسبت به نمونه های مشابه بسیار بالا است که در صورت کاربرد صحیح، می توانید تا چند سال بدون هیچ خرابی از آن استفاده کنید.

ساید چنل ها هیچ گونه آلاینده ای تولید نمی کنند و از این رو محصولی مناسب برای محیط زیست به شمار می روند.

مزایای مهم استفاده از ساید چنل بلوتک

ساید چنل ها را از کجا بخریم؟

خرید یک محصول خوب و با کیفیت از چالش های همیشگی خریداران است. مخصوصاً در مورد محصولاتی مانند ساید چنل که کارکرد آن ها تاثیر زیادی در فرآیندهای تولیدی و صنعتی دارد.

همانطور که گفتیم از این محصول برای هوادهی استخرهای ماهی و فعالیت های صنعتی زیادی بهره می گیرند که در صورت بی کیفیت بودن آن، خسارات زیادی به بار خواهد آمد.

ساید چنل بلوتک یکی از محصولات با کیفیت در این زمینه است که با خرید آن می توانید بسیاری از هزینه های جانبی خود را کاهش دهید. توجه داشته باشید که این محصول باید در مکان مخصوص به خود نصب شود. اگر در این زمینه آگاهی ندارید، باید از یک متخصص کمک بگیرید.

شرکت آریا گشتاور مانا بزرگ ترین تولید کننده محصولات صنعتی از تمامی برندهای داخلی و خارجی است. شما عزیزان می توانید برای خرید انواع ساید چنل و همچنین دریافت راهنمایی درباره محصول و قطعات آن با کارشناسان با تجربه ما در ارتباط باشید.

 

محصولات مرتبط:

ساید چنل FPZ

ساید چنل GOORUI

مقالات مرتبط:

ساید چنل استریم و هرآنچه باید درباره آن بدانید

فروشنده بلوئر پر کاربرد ترین دستگاه در صنایع

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.