مجله آگما

بررسی ویژگی ها، مشخصات فنی و لیست قیمت الکتروموتور چینی

الکتروموتورهای چینی در فن، دمنده، ماشین ابزار، توربین، پمپ، ابزار برقی، کمپرسور، دینام، آسیاب نورد، حرکت دهنده، کشتی و کارخانه کاغذ استفاده می شوند. برند چینی این الکتروموتورها از بهترین و باکیفیت ترین برندها در این حوزه است و در برخی موارد می تواند با برندهای اروپایی برابری کند.شرایط تحریمی، نبود قطعات الکتروموتورهای اروپایی، قیمت ارزان و کارایی بالا باعث شده تا الکتروموتورهای چینی در ایران رواج پیدا کنند. اما در عین کارایی بالا، گمانه زنی های متفاوتی درباره لیست قیمت الکتروموتور چینی وجود دارد. در این مقاله به بحث و بررسی این گمانه زنی ها می پردازیم.

الکتروموتور چینی سه فاز

الکتروموتور چینی سه فاز

معرفی انواع الکتروموتورهای چینی

الکتروموتورهای چینی را می توان بر اساس سیستم های سه فاز، تک فاز و DC به سه نوع تقسیم کرد. الکتروموتورهای تک فاز، الکتروموتورهای سه فاز و الکتروموتورهای جریان مستقیم. از لحاظ قدرت الکتروموتورهای چینی در محدوده توان های زیر ۱ کیلووات تا توان ۴۰۰ کیلووات ساخته می شوند. از نظر دور خروجی محصولات چینی در رنج ۷۵۰ تا ۳۰۰۰ دور دسته بندی می شوند. این الکتروموتورها پوسته آلومینیومی یا چدنی دارند. انواع الکتروموتورهای چینی عبارتند از:

  • الکتروموتور کایجیلی

این محصول با استاندارد ISO9001 ساخته شده و سری MS آن با فریم سایز ۵۶ تا ۱۶۰ در بازار موجود می باشد. توان خروجی این نوع از الکتروموتورها در محدوده 0.06 تا 18.5 کیلووات بوده و جنس بدنه آنها آلومینیومی است.

قیمت الکتروموتور کایجیلی سه فاز 0.55 کیلووات، 2.650.000 می باشد. این محصول در صنایع غذایی و فولاد کاربردهای فراوانی دارد. الکتروموتور کوچک و بزرگ تولید میگردد.

بررسی لیست قیمت الکتروموتور چینی

بررسی لیست قیمت الکتروموتور چینی

  • الکتروموتور گوانگلو

این الکتروموتور در صنایع سبک و سنگین استفاده شده و طول عمر خوبی دارد. این برند الکتروموتورهایی با توان بالاتر از ۱۰ اسب بخار تولید می کند. مزیت فوق العاده این محصول مصرف بهینه انرژی آن است. برای مثال سری Y3 سه فاز ۳۰۰۰ دور این محصول با اسب بخار ۱ الی ۴۳۰، ۲ قطب، محدوده سایز فریم ۸۰ تا ۳۵۵ و محدوده وزن ۱۶ تا ۲۳۰۰ با قیمت 4.400.000 تومان در بازار موجود می باشد.

جنس پوسته این محصول چدن است. البته می توان لیست قیمت الکتروموتور چینی را با توجه به میزان اسب بخار آنها نیز بررسی کرد. از الکتروموتور گوانگلو در کمپرسورهای گاز صنعتی، پمپ ها، وسایل نقلیه بالابر، میکسرها و … می توان استفاده کرد.

  • الکتروموتور استریم

محصولات استریم که به طراحی بدنه خوب مشهور هستند از توان نیم اسب بخار تا ۳۰۰ اسب بخار تولید می شوند. جنس بدنه محصولات این برند چدنی بوده و عایق بندی فوق العاده ای دارند. فریم سایز این محصول از ۶۳ تا ۳۵۵ متغیر می باشد. سری Y محصولات این برند دارای محدوده توان 0.37 تا 200 و تعداد قطب های ۲، ۴ و ۶ هستند.

الکتروموتورهای سه فاز و تک فاز استریم قابل استفاده در فن ها، بالابرهای ساختمانی، میکسرهای سبک، گیربکس های کانوایر، اره های صنعتی، پمپ های آب و … هستند و با محدوده قیمت 1.700.000 تومان تا 146.000.000 تومان به بازار عرضه می شوند. تفاوت لیست قیمت الکتروموتور چینی به دلیل تفاوت در مدل الکتروموتور و میزان اسب بخار آنها است.

وارد کردن الکتروموتور چینی

وارد کردن الکتروموتور چینی

لیست قیمت الکتروموتور چینی و بهترین برند آن

اکنون در بازار الکتروموتور، برندهای اروپایی، ایرانی و چینی در حال رقابت شدیدی هستند. بعضی از الکتروموتورهای چینی با توجه به کارخانه سازنده و نام تجاری کیفیتی بین المللی دارند. برندهای کایجیلی، بارلی موتور، گوانگلو، ارسم و شورش از این قبیل برندها هستند. بهترین مارک الکتروموتور چینی کایجیلی می باشد.

لیست قیمت الکتروموتور چینی بر اساس برند کارخانه و مدل متفاوت است. اما می توان گفت در این لیست قیمت های الکتروموتور چینی مدل های مختلف با قیمت های متعدد نظیر ۲ میلیون تا ۱۰ میلیون در بازار موجود هستند. برای مثال الکترو موتور ۱ اسب ۳۰۰۰ تکفاز فریم ۸۰ با قیمت ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در بازار موجود است.

کلام پایانی

الکتروموتورهای صنعتی اگر در اوج راندمان کار کنند، می شود در هزینه انرژی آنها صرفه جویی کرد. با در نظر گرفتن این موضوع، ممکن است لازم باشد تصمیمی در مورد جایگزینی یک موتور الکتریکی قدیمی تر و کم کارآمدتر با یک مدل جدیدتر و کارآمدتر گرفته شود، حتی اگر موتور قدیمی تر مشکلی نداشته باشد.

ما در این مقاله لیست قیمت الکتروموتور چینی را بررسی کردیم. اگر درباره خرید الکتروموتور چینی سوالی دارید می توانید آن را با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

 

محصولات مرتبط:

الکتروموتور SEW 

 الکتروموتور stream

مقالات مرتبط:

الکتروموتور زیمنس سعدی

عوامل موثر بر قیمت الکتروموتور

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.