مجله آگما

بهترین قیمت الکتروموتور چینی

قیمت الکتروموتور چینی

بیشتر الکتروموتورها، از طریق برهمکنش میدان مغناطیسی موتور و جریان الکتریکی در یک سیم کار می‌کنند تا نیرویی را به شکل گشتاور، در شفت موتور تولید کنند. موتورهای الکتریکی ممکن است توسط منابع جریان مستقیم (DC) مانند یکسو کننده‌ها یا باتری‌ها، یا توسط منابع جریان متناوب (AC) مانند شبکه برق، ژنراتورهای الکتریکی یا اینورترها به حرکت درآیند. امروزه انواع این دستگاه را می توان در بازار مشاهده کرد که نوع چینی آن نیز، مورد استفاده قرار می گیرد. این را باید اشاره کرد که قیمت الکتروموتور چینی، در مقایسه با عملکردی که از خود نشان می دهد، مناسب است.

ساخت الکتروموتور چینی

دو جزء مکانیکی موتورهای الکتریکی عبارتند از استاتور که ثابت است و روتور که حرکت می کند. همچنین دارای دو جزء الکتریکی است که شامل مجموعه آهنرباها و یک آرمیچر می باشد که یکی از آنها به استاتور و دیگری به روتور متصل است و با هم یک مدار مغناطیسی ایجاد می کنند.

آهنرباها نیز میدان مغناطیسی تولید می کنند که از سیم پیچ عبور می کند. اینها ممکن است آهنرباهای دائمی یا الکترومغناطیس باشند. آهنربای میدان، عموماً روی استاتور و سیم‌ پیچ روی روتور قرار دارد، اما در سایر انواع موتور این موارد معکوس هستند. کیفیت و عملکرد این بخش، می تواند بر قیمت الکتروموتور چینی اثرگذار باشد.

بلبرینگ موتور الکتریکی

یاتاقان ها از روتور پشتیبانی می کنند و به روتور اجازه می دهند روی محور خود بچرخند. محفظه موتور به نوبه خود از یاتاقان ها پشتیبانی می کند.

مناسب ترین قیمت الکتروموتور چینی

مناسب ترین قیمت الکتروموتور چینی

روتور در الکتروموتور چینی

روتور قسمت متحرکی است که نیروی مکانیکی را تامین می کند. این بخش، به طور کلی هادی هایی را نگه می دارد که جریان را حمل می کنند. میدان مغناطیسی برای چرخش شفت، نیرویی وارد می کند. از طرف دیگر، روتورهای دیگر دارای آهنرباهای دائمی هستند و هادی ها توسط استاتور نگه داشته می شوند. هنگامی که قیمت الکتروموتور چینی را بررسی می کند، بایستی از عملکرد صحیح این قطعات مطمئن باشید.

استاتور موتور الکتریکی

استاتور روتور را احاطه کرده است و به طور کلی آهنرباهای میدان را نگه می دارد، آنها الکترومغناطیسی هستند که از سیم پیچ خورده بر روی یک هسته فرومغناطیسی آهنی یا آهنرباهای دائمی تشکیل شده اند. از همین روست که می توانند میدان مغناطیسی تولید کنند که از سیم پیچ روتور عبور کرده و بر سیم پیچ نیرو وارد می کند. هسته آهنی استاتور از ورقه های فلزی نازک زیادی ساخته شده است که نسبت به یکدیگر عایق می باشند.

لمینت در موتور

نکته ای که در کنار قیمت الکتروموتور چینی موثر است، کاهش تلفات انرژی در دستگاه است. لمینت استفاده شده، برای کاهش تلفات انرژی است. موتورهای رزینی که در دستگاه های تهویه مطبوع و ماشین لباسشویی استفاده می شوند، از ویژگی های میرایی پلاستیک، برای کاهش لرزش و صدا استفاده می کنند.

قطعات با کیفیت بالا در موتورهای الکتریکی

قطعات با کیفیت بالا در موتورهای الکتریکی

آرمیچر الکتروموتور

آرمیچر شامل سیم لخت روی یک هسته فرومغناطیسی است. جریان عبوری از سیم باعث می شود که میدان مغناطیسی نیروی لورنتس را به آن وارد کند و روتور را بچرخاند که خروجی مکانیکی را تامین می کند. سیم‌ پیچ ‌ها، نوع خاصی از سیم‌ هستند که در الکتروموتورها به کار می‌روند، معمولاً دور یک هسته نرم، چند لایه، آهنی و فرومغناطیسی پیچیده می ‌شوند تا در صورت تامین جریان، قطب‌ های مغناطیسی تولید کنند. ایراد در آرمیچر، می تواند در سلامت و ارزش و قیمت الکتروموتور چینی موثر باشد.

کموتاتور موتور الکتریکی

کموتاتور یک کلید الکتریکی دوار است که جریان متناوب یا مستقیم را به روتور می رساند. به طور دوره ای جریان در سیم پیچ روتور را با چرخش شفت معکوس می کند. این شامل یک سیلندر است که  از چندین بخش تماس فلزی روی آرمیچر ساخته شده است.

قیمت بهترین مارک الکتروموتور چینی

هنگامی که قصد خرید الکتروموتور خوب و با کیفیت را دارید، لازم است که در کنار بررسی قیمت بهترین مارک الکتروموتور چینی، موارد ذیل را نیز بررسی کنید.

  • گشتاور:

چه مقدار گشتاور راه اندازی برای یک دستگاه مورد نیاز است؟ آیا گشتاور مورد نیاز موتور در طول دوره کارکرد تغییر می کند؟

خرید مارک معتبر الکتروموتورهای چینی

خرید مارک معتبر الکتروموتورهای چینی

  • قدرت:

هنگام ارائه مشخصات، باید مشخص شود که آیا موتور با حداکثر توان کار می کند یا خیر. این در قیمت الکتروموتور چینی، از اهمیت بالایی برخوردار است.

  • چرخه کار:

دانستن چرخه کار موتور مفید است. اینکه موتور به طور مداوم کار می کند؛ به طوری که به دمای کامل کار می رسد یا در بازه های کوتاهی برای خنک شدن کامل موتور بین چرخه ها توقف وجود دارد. در نظر گرفتن این موارد، می تواند در انتخاب محصولی مناسب، به شما کمک کند.

مقالات مرتبط:

عوامل تاثیرگذار بر قیمت الکتروموتور زیمنس

بهترین گزینه برای خرید الکتروموتور اصل آلمانی

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.