مجله آگما

بهترین نمایندگی الکتروموتور چینی  در ایران توسط آریا گشتاور مانا

بهترین نمایندگی با ارائه خدمات ویژه

الکتروموتور های چینی با قیمت های مناسبی که دارند از استقبال مناسبی برخوردار بوده و در سراسر جهان مخاطب های زیادی دارند. از این الکتروموتور ها در صنایع زیادی استفاده می شود. نمایندگی الکتروموتور چینی  در ایران توسط شرکت های مختلفی دریافت شده است. آریا گشتاور مانا از بهترین نمایندگی های الکتروموتور در ایران بوده که با وارد کردن انواع الکتروموتور های تک فاز و سه فاز در ایران می تواند بهترین خدمات را برای مشتریان فراهم کند. این الکتروموتور ها در کارخانه های مختلفی از جمله شانگهای دانگ فنگ و گوانگلو تهیه می شوند.

در مورد کیفیت این الکتروموتور ها نسبت به مدل های مشابه ژاپنی و آمریکایی از قدرت کمتری برخوردار هستند. اما می توان گفت که از نظر قیمت و ارزش خرید کاملا می توانند با این مدل ها رقابت کنند. الکتروموتور های چینی بسیار در صنایع و کارخانه های ایران پر مصرف هستند و با این که کشور ما از نظر تولید این دستگاه های توانایی خود را نشان داده اما همچنان برای کارکرد در توان های پایین از این الکتروموتور ها استفاده می شود.

نمایندگی الکتروموتور چینی

نمایندگی الکتروموتور چینی

الکتروموتور های چینی چگونه کار می کنند؟

الکتروموتور از ساختاری برخوردار است که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی هنگام نیاز تبدیل می کند. اکثر الکتروموتور ها از شکل ارتباط بین جریان الکتریکی و میدان مغناطیسی موتور ها کار می کنند. این رفتار ها و عملیات ها نیرویی ایجاد می کند که به کل گشتاور در می آید که به قسمت شفت موتور وصل می شود. در نمایندگی الکتروموتور چینی  می توانند از منابع جریان مستقیم (DC) مانند باتری ها یا یکسو کننده ها تغذیه شوند. یا توسط منابع جریان متناوب (AC) مانند تبدیل کننده ها، ژنراتورهای الکتریکی یا  منبع برق تغذیه شوند. انواع مختلفی از الکتروموتور ها وجود دارند که برای ساختار و کارکردهای مختلفی ساخته شده اند. یک الکتروموتور از اجرای زیر تشکیل شده است:

  • روتور
  • استاتور
  • جابجاگر
  • محور
  • منبع تغذیه
  • جاروبک

هنگامی که برق DC از طریق روتور ارسال می شود، یک میدان الکترومغناطیسی موقت ایجاد می کند که با میدان مغناطیسی دائمی استاتور در تعامل است. وظیفه جابجاگر جریان برق حفظ قطبیت میدان بوده که باعث چرخش روتور می شود. این باعث ایجاد گشتاور مورد نیاز برای تولید نیروی مکانیکی می شود. روتور مانند میخ در یک آهنربای الکتریکی کار می کند. جابجاگر جریان نیز به محور متصل است. جابجاگر جریان به سادگی یک جفت صفحه بوده که به محور متصل شده است.

در نمایندگی الکتروموتور چینی  بخش چرخش میدان الکتریکی یک موتور الکتریکی توسط دو بخش  جابجاگر جریان برق و جاروبک ها انجام می شود. محل اتصال های جابجاگر به محور آهنربای الکتریکی متصل می شوند، بنابراین با آهن ربا می چرخند. جاروبک ها ها فقط دو تکه فلز فنری یا کربن هستند که با محل اتصال های جابجاگر تماس برقرار می کنند.

موتور الکتریکی

موتور الکتریکی

مزیت های انتخاب نمایندگی‌الکتروموتور‌چینی نسبت به نمونه های اروپایی و آمریکایی چیست؟

ساخت الکتروموتور برند چینی بیش از 60 سال است که در چین انجام می شود. بیشتر کارخانه های چینی موتور هایی با سایز کوچک و قدرت کم تولید می کنند. این کار باعث می شود تا قیمت آن ها در مقایسه با مدل های مشابه پایین تر باشد. در برند های چینی فقط تعداد کمی الکتروموتور پر قدرت می توانید پیدا کنید. با این حال در ایران این الکتروموتور ها بسیار پر مصرف بوده است.

می توانید با صرف هزینه ای کم از آن ها در صنایع مورد نیاز خود استفاده کنید. موتور الکتریکی ساخت چین از لحاظ کارکرد هیچ گونه اختلاف و تفاوتی با مدل های آمریکایی و اروپایی ندارند. از جمله مزیت ها علاوه بر قیمت مناسب، ارائه دادن حداکثر توان الکتریکی می باشد. همچنین به علت سرعت در ساخت می توان در مدت کم تعداد زیادی از این دستگاه ها را با کیفیت بالا تولید و در بازار توزیع کرد.

الکتروموتور

نمایندگی‌الکتروموتور چینی در ایران

با داشتن نمایندگی این الکتروموتور ها در ایران می توانید بسیاری از محصولات با کیفیت و ارزان را در بازار توزیع کنید. آریا گشتاور مانا با در دست داشتن نمایندگی الکتروموتور چینی  این فرصت را در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید با گرفتن تماس با ما در ارتباط باشید و با صرفه جویی در هزینه های خود الکتروموتور هایی با کیفیت را خریداری کنید. از این الکتروموتور ها در کاربرد ها و صنایع مختلفی از جمله ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و هواکش های صنعتی استفاده می شود.

 

محصولات مرتبط:

الکتروموتور SEW

الکتروموتور Stream

مقالات مرتبط:

بهترین الکتروموتور چینی چه بوده و چه کاربردهایی دارد؟

نکات مهم در خرید الکتروموتور

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.