مجله آگما

اطلاع از لیست قیمت موتور گیربکس های مختلف

لیست قیمت موتور گیربکس

لیست قیمت موتور گیربکس به عوامل متعددی بستگی دارد. گیربکس ها تجهیزات مهمی هستند که بدون وجود آن ها، صنایع حیاتی کشور با مشکلات گسترده ای رو به رو می شوند. به همین دلیل این تجهیزات را انواع مختلف با مشخصات انحصاری طراحی می کنند تا نیاز صنایع کوچک و بزرگ را برطرف سازند. این امر تاثیر چشمگیری در قیمت گیربکس ها می گذارد که در ادامه به طور کامل آن را بررسی می کنیم.

عواملی که لیست قیمت موتور گیربکس تغییر می دهند

موتور گیربکس ها، اجزای مهم صنعتی هستند که خریداری آن ها امری ضروری به حساب می آید. اما امروزه با توجه به تورم بالا، شاهد افزایش قیمت چشمگیر این تجهیزات هستیم. البته باید بدانید که قیمت انواع موتور گیربکس بر اساس پارامتر های مشخصی تعیین می شود که می توان به تیپ گیربکس و توان ورودی آن اشاره کرد.

توان ورودی اهمیت بسیار زیادی دارد. به گونه ای که می توان گفت هرچه توان ورودی گیربکس بیشتر باشد، عملکرد بهتری را ارائه می دهد. از این جهت گیربکس هایی با توان ورودی بالا، قیمت بیشتری دارند. علاوه بر این، هر تیپ گیربکس برای یک صنعت خاص کاربرد دارد. از این جهت تیپ این تجهیزات نیز می تواند تعیین کننده قیمت آن ها باشد.

ویژگی های انواع موتور گیربکس

ویژگی های انواع موتور گیربکس

گشتاور و نوع شافت خروجی و تاثیر آن ها بر قیمت موتور گیربکس ها

گشتاور، در واقع نیرویی است که چرخنده را به حرکت در می آورد. این نیرو بر اساس نیوتن بر متر محاسبه می شود و هر چقدر بیشتر باشد، قیمت گیربکس نیز افزایش می یابد. البته نوع خروجی را می توان از دیگر عوامل موثر بر تعیین لیست قیمت موتور گیربکس دانست. شافت، فلنج و پایه، از مهمترین عوامل تعیین کننده نوع خروجی گیربکس هستند.

معمولا گیربکس هایی که نوع شافت خروجی آن ها به صورت تک خار ارائه می شود، قیمت بالاتری دارند. از سوی دیگر گیربکس های حلزونی فلنج دار نسبت به مدل های بدون فلنج، گران تر هستند. شما باید متناسب با کاربری مورد نظر خود، نوع خروجی گیربکس را تعیین کنید تا بتوانید به راندمان بالایی برسید.

برند های مختلف موتور گیربکس

برند های مختلف موتور گیربکس

سرویس فاکتور و نحوه نصب عواملی موثر اما ناشناخته

عوامل موثر بر لیست قیمت موتور گیربکس تنها به موارد گفته شده محدود نمی شود. یکی از این عوامل را می توان سرویس فاکتور گیربکس معرفی کرد. سرویس فاکتور از جمله پارامتر هایی است که اندک افرادی به آن توجه می کنند. اما می تواند قیمت گیربکس ها را تا حد چشمگیری تغییر دهد. این پارامتر با عنوان عدد سرویس دهی نیز شناخته می شود و با نماد S.F در مشخصات گیربکس نوشته شده است.

عدد S.F در واقع تعداد Start و Stop و همچنین ساعات کار گیربکس را نمایش می دهد. مسلماً هر چقدر عدد S.F بزرگتر باشد، به معنای افزایش ساعات کار گیربکس است. از سوی دیگر، گیربکس هایی که توانایی کار برای مدت زمان طولانی را داشته باشند، گران تر هستند. برای نصب گیربکس ها به تجهیزات جانبی متعددی نیز دارید. هر چه تعداد تجهیزات جانبی بیشتر شود، هزینه نصب نیز افزایش می یابد.

خرید موتور گیربکس

خرید موتور گیربکس

لیست قیمت موتور گیربکس ها و خرید آن ها

نوع کاربری شما نیز می تواند تعیین کننده قیمت گیربکس باشد. در واقع شما برای صنایع پرکار و بزرگ به گیربکس های قدرتمند تری نیاز دارید که توان ورودی و خروجی بیشتری داشته باشند. به همین دلیل برای خرید گیربکس ها باید به صنایع مصرفی نیز توجه کنید. در حال حاضر برند های ایرانی، گیربکس های با کیفیتی را ارائه می دهند که قیمتی حدود ۲ میلیون دارند.

البته توصیه می شود که برای صنایع حیاتی و بزرگ، از گیربکس های خارجی استفاده کنید. مسلماً این گیربکس ها قیمت بیشتری دارند اما از نظر کارایی و طول عمر به صرفه تر هستند. برای خرید انواع موتور گیربکس در تیپ ها و اندازه های مختلف به وب سایت آریا گشتاور مانا مراجعه کنید. در حال حاضر این مجموعه، کامل ترین کاتالوگ گیربکس ها را به مشتریان ارائه می دهد. جهت دریافت لیست قیمت موتور گیربکس، با کارشناسان فنی آریا گشتاور مانا در ارتباط باشید.

نتیجه گیری

موتور گیربکس ها از جمله تجهیزات حیاتی برای هر صنعت هستند. به همین دلیل برای خرید آن ها، به تمامی پارامتر های ذکر شده دقت کنید. توجه داشته باشید که لیست قیمت موتور گیربکس به صورت روزانه تغییر می کند. از این جهت برای اطلاع از قیمت دقیق آن ها، با شماره های درج شده در وب سایت آریا گشتاور مانا، تماس بگیرید.

 

محصولات مرتبط:

گیربکس آویز MOTOVARIO

گیربکس کرانویل Bonfiglioli

مقالات مرتبط:

بررسی جامع کاتالوگ موتور گیربکس ایلماز، آشنایی با انواع، مزایا و ویژگی های موتور گیربکس ایلماز

مهمترین پارامترها در خرید و قیمت گیربکس SEW

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.