مجله آگما

ویژگی های منحصر به فرد و قیمت الکتروموتور موتوژن

قیمت الکتروموتور موتوژن

الکتروموتور موتوژن یکی از مهم ترین و باکیفیت ترین برندهای تولیدکننده الکتروموتور در ایران است و دارای استانداردهایی مانند ایزو 9001 و 9002 می باشد. این دستگاه یکی از انواع موتورهای الکتریکی است و گواهینامه تایید صلاحیت ISO/IEC 17025 را دارد. از جمله ویژگی های منحصر به فرد این محصول می توان به تیپ موتور، اندازه فریم، قدرت، ولتاژ و جریان نامی اشاره نمود. ویژگی مهم دیگر مناسب بودن قیمت الکتروموتور موتوژن می باشد.

الکتروموتور ها در 3 نوع پله ای، جریان مستقیم و جریان متناوب تولید می شوند به فروش می رسند. شرکت موتوژن و کارشناسان آن حدود 4 دهه است که فعالیت خود را در این عرصه آغاز نموده اند و با توجه به تخصص و تجربه بالایی که دارند، توانستند به تولید محصولاتی با کیفیت بالا بپردازند. به طور کلی می توان گفت الکتروموتور موتوژن بهترین برند این محصول در داخل کشور است.

الکتروموتور های موتوژن دستگاه هایی هستند که از طریق اتصال به منبع شبکه برق کار می کنند. محل نصب این نوع الکتروموتور ها باید دارای ویژگی هایی مانند جریان هوا، پاکسازی شده از هر گونه گرد و غبار، دارای محل مسطح و بدون ارتعاش مونتاژ باشد. این الکتروموتورها در توان های بالا برای جابجایی بهتر و بدون آسیب ساخته و نصب می شوند. دقت داشته باشید که برای بالا بردن الکتروموتور موتوژن نباید از انتهای شافت آن استفاده کنید. به طور کلی انواع محصولات موتوژن عبارت ‌اند از: الکتروموتور سه فاز تک دور، الکتروموتور های تکفاز خازن دائم، الکتروموتور های سه فاز با بدنه چدنی، موتور کولر موتوژن و الکتروپمپ های آب کولری. این محصولات کاربرد های متنوعی دارند و قیمت الکتروموتور موتوژن نیز بر اساس کاربرد های مختلف و متریال به کار رفته در آن ها متفاوت است.

معرفی انواع الکتروموتور های موتوژن

معرفی انواع الکتروموتور های موتوژن

معرفی انواع مختلف الکتروموتور‌ های تولید شده توسط شرکت موتوژن‌

الکتروموتور سه فاز موتوژن در دو جنس آلومینیومی و چدنی در بازار موجود است. الکتروموتور آلومینیومی از سایز 56 تا 160 طراحی و ساخته می شود. این نوع از الکتروموتور ها دارای توان 0.09 تا 18.5 کیلووات می باشند. الکتروموتور سه فاز پوسته چدنی یکی از با کیفیت ترین انواع الکتروموتور ها است که در فریم سایز های 100 به بالا به فروش می رسند. این نوع از الکتروموتور ها مطابق استاندارد IEC تولید می شوند. الکتروموتور موتوژنِ تک فازِ دو خازنه دارای پوسته ای از جنس آلومینیوم است و در سایز های 56 تا 112 به فروش می رسد.

معرفی انواع الکتروموتور های موتوژن

معرفی انواع الکتروموتور های موتوژن

نکاتی درباره خرید آسان و قیمت الکتروموتور موتوژن

هنگام خرید این محصول ابتدا از سالم بودن ظاهری آن اطمینان حاصل کنید. توجه داشته باشید که هیچ گونه شکستگی، لهیدگی یا فقدان قطعات نباید در آن وجود داشته باشد. نکته دیگری که می توانید به آن توجه کنید این است که هنگام فعالیت دستگاه، شافت الکتروموتور باید به آسانی و بدون هیچ وقفه ای به چرخش خود ادامه دهد. برای نگهداری طولانی مدت این محصول نیز باید مکانی را در نظر بگیرید که خشک و تمیز و بدون لرزش باشد.

نکاتی برای خرید آسان الکتروموتور موتوژن

نکاتی برای خرید آسان الکتروموتور موتوژن

محصولات این  شرکت از لحاظ کیفیت امتیاز بالایی دارند و این کیفیت بالا در قیمت الکتروموتور موتوژن تاثیر گذار است. این محصولات طرفداران زیادی در ایران دارند. مسئله مهمی که باید به آن توجه کنید این است که پس از نصب دستگاه بررسی نمایید که اتصالات مکانیکی و الکتریکی به خوبی محکم شده باشند. شرایط گارانتی این محصول نیز چنین است که از تاریخ خرید آن بیش از دو سال نگذرد و در اثر حمل و نقل غیر اصولی آسیبی به دستگاه وارد نشده باشد.

نکته مهم دیگر این است که برای بهره بردن از گارانتی این محصول نباید قطعات آن به وسیله افراد غیر متخصص باز و بسته شده باشند. امروزه امکان خرید اینترنتی این محصولات نیز وجود دارد و متقاضیان می توانند به آسانی با بررسی و مقایسه قیمت الکتروموتور موتوژن از خرید خود لذت ببرند. آنچه اهمیت زیادی دارد کسب اطلاعات کافی پیش از خرید این محصولات می باشد که متقاضیان می توانند موتور های الکتریکی متناسب با حوزه کاری خود را از این طریق به راحتی خریداری نمایند.  

 

محصولات مرتبط:

الکتروموتور موتوژن

الکتروموتور WEG

مقالات مرتبط:

راهنمای خرید الکتروموتور موتوژن چدنی

معرفی کاتالوگ موتوژن و خرید الکتروموتور های با کیفیت  

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.