مجله آگما

مشخصات و قیمت گیربکس حلزونی موتوواریو

گیربکس حلزونی موتوواریو

شرکت Motovario به لطف نیم قرن تجربه در طراحی و تولید گیربکس های صنعتی، جایگاه بزرگی را در صنعت جهان برای خود کسب کرده است. این شرکت 57 سال پیش در یکی از شهرهای صنعتی ایتالیا تاسیس شد. استحکام، مقاومت و کیفیت بالا در قطعات و گیربکس های صنعتی از بهترین مزیت های این شرکت می باشد. امروزه شرکت سازنده گیربکس حلزونی Motovario در دنیا شناخته شده است و در اکثر نقاط دنیا نمایندگی دارد و توانسته، تمامی نیازهای مکانیکی بخش های صنعتی را برطرف کند. در حال حاضر شرکت Motovario جزء گروه قوی به نام TECO می باشد که باعث رشد و توسعه آن شده است. گیربکس موتوواریو به لطف خط تولید پیشرفته با تکنولوژی روز، بالاترین کیفیت را در محصولات خود دارد. گیربکس‌ حلزونی‌ موتوواریو در آریا گشتاور مانا نمایندگی موتوواریو در ایران با بهترین کیفیت و خدمات پس از فروش به فروش می رسد.

ویژگی های Helical gearbox Motovario

سری VSF که به گیربکس‌حلزونی‌موتوواریو معروف می باشد، با چرخ دنده ماردون (فولاد) برای کاهش فشار در قسمت بالایی و دنده برنجی با پوششی از آلیاژی خاص برای کاهش سایش در قسمت پایین طراحی شده است. حجم کم و قیمت مناسب باعث شده، گیربکس های حلزونی موتوواریو در صنایع مختلف مورد استفاده گسترده قرار گیرد.

انواع محصولات موتوواریو

  • شفت موازی
  • حلزونی
  • شافت مستقیم
  • موتور گیربکس دور متغیر
  • پینیون کرانویل موتور گیربکس (شفت بغل)

انواع گیربکس موتوواریو

گیربکس‌حلزونی‌موتوواریو

برند Motovario گیربکس های حلزونی یا مکعبی خود را با نام سری VSF عرضه می کند. به طور کلی می توان گیربکس های حلزونی موتوواریو را به دسته های زیر تقسیم کرد:

  • سری NMRX – SWX – SWFX: گیربکس های حلزونی محیط های حساس
  • NMRVpower – NMRV – NRVpower – NRV – HW/NMRVpower – سری PC: گیربکس حلزونی ترکیبی با pc
  • سری SW – ISW: گیربکس های حلزونی و هیبریدی

مشخصات فنی گیربکس‌حلزونی‌موتوواریو

مشخصات فنی MOTOVARIO NMRV

سری NMRV Motovario برای ارائه حداکثر عملکرد، حتی در سخت ترین شرایط کاری طراحی شده است. گیربکس های حلزونی چینی دقیقا مشابه گیربکس مکعبی موتوواریو ایتالیاست اما از نظر کیفیت گیربکس به هیچ وجه قابل مقایسه نیستند. ‌گیربکس‌ های سری NMRV از نظر عملکرد و ظرفیت گشتاور بسیار عالی هستند. گیربکس‌حلزونی‌موتوواریو در 10 سایز مختلف و قطر شفت توخالی خروجی از 11 میلی متر تا 50 میلی متر موجود می باشد. از مزایای این گیربکس ظرفیت تحمل گشتاور خروجی 1550 نیوتن متر و ظرفیت تحمل بار محوری تا 18000 نیوتن می باشد. گیربکس 90 درجه دستی ایتالیایی تا توان ورودی 18.5 کیلو وات قابل نصب می باشد. ضریب تبدیل از 5 تا 100 متغیر است. این گیربکس را می توان با انواع دیگر کوپل کرد و یک گیربکس مرکب یا دوقلو حلزونی نسبت 100 به 5000 را بدست آورد.

زمینه های کاربردی

  • صنایع دریایی
  • صنایع غذایی و دارویی
  • نوار نقاله
  • صنایع کاشی و سرامیک
  • نفت، گاز، پتروشیمی
  • نوار نقاله برای صنایع فولاد و سیمان
  • گیربکس غلتکی
  • گیربکس رولینگ
  • گیربکس باز و بسته شدن دریچه های حوضچه های ته نشینی در صنعت آب و فاضلاب

تعمیرات و نگهداری گیربکس حلزونی

سری NMRV گیربکس‌حلزونی‌موتوواریو دارای چرخ دنده های مقاوم شده از طریق عملیات حرارتی هستند، به همین دلیل این گیربکس ها بسیار بی صدا کار می کنند. کیفیت بدنه آنها عالی و مستحکم بوده و در برابر ضربه مقاوم هستند. با این حال، تعمیر و نگهداری در محصولات صنعتی که دائماً کار می کنند اجتناب ناپذیر می باشد.

سری جدید گیربکس های حلزونی Motovario با نام POWER NMRV در بازار موجود است که نسبت به مدل قبلی دارای طراحی های جدید اصلاح شده می باشد، البته گیربکس مارپیچ مکعبی چینی NMRV حدود یک چهارم معادل ایتالیایی خود قیمت دارد.

خرید گیربکس حلزونی

فروش Helical gearbox

با تماس با کارشناسان آریا گشتاور مانا می توانید به راحتی از قیمت گیربکس هلیکال موتوواریو، کاتالوگ گیربکس هلیکال مکعبی موتوواریو و مشخصات فنی آن مطلع شوید. ‌گیربکس‌حلزونی‌موتوواریو یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت می باشد. گیربکس های حلزونی موتوواریو به دلیل برگشت ناپذیری و قیمت مناسب در ساخت دستگاه های مختلف کاربرد فراوانی دارند. گیربکس های حلزونی موتوواریو قابلیت اتصال مستقیم موتور الکتریکی را دارند. ‌گیربکس‌ هلیکال مکعبی موتوواریو با توجه به کیفیت بالا و رضایت مصرف کنندگان دقیقاً با مشخصات فنی و ابعاد و اندازه های مشابه در کشور چین کپی و تولید و عرضه می گردد.

نتیجه گیری

شرکت Motovario انواع مختلفی از گیربکس های حلزونی موتوواریو را به بازار عرضه کرده است که قبلا به آنها اشاره کردیم. برای اطلاع از لیست قیمت گیربکس، خرید و مشاوره تخصصی می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط:

با گیربکس حلزونی nmrv راندمان کاربری خود را افزایش دهید

پارامتر مهم در خرید و قیمت گیربکس SEW

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.