مجله آگما

نکاتی درباره ی نمایندگی بلوئر ارزن

نکاتی درباره بلوئر ارزن

امروزه بلوئر های هوا از جمله تجهیزاتی هستند که در صنایع مختلف کاربرد دارند. از جمله انواع بلوئر ها می توان به روتس بلوئر، فن بلوئر، ساید چنل واسکرو بلوئر اشاره کرد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. بلوئرaerzen یکی از بلوئر های جا به جایی مثبت می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است و کاربرد های متعددی دارد. همین مسئله موجب شده که کاربران استقبال ویژه ای برای خرید این محصول از نمایندگی بلوئر ارزن در ایران داشته باشند.

مشخصات فنی بلوئر ارزن aerzen

درباره مشخصات فنی بلوئر هوا می توان گفت که در این محصول دوروتور متقارن به کار رفته که در خلاف جهت هم می چرخند و هوا را به سمت دیگری منتقل می کنند اشاره کرد. این بلوئر ها معمولا برای تامین دبی و فشار بالا به کار گرفته می شوند و دبی آن ها می تواند بین 30 تا 65000 متر مکعب بر ساعت باشد. همچنین بالاترین فشار دمش و خلا تولیدی این بلوئر ها به ترتیب 1000 میلی بار 500- میلی بار می باشد.

تنوع محصول در نمایندگی بلوئر Aerzen

تنوع محصول در نمایندگی بلوئر Aerzen

در این بلوئر ها سایز ورودی و خروجی اگزوز های هوادهی از 2 تا 12 اینچ متفاوت است. رنج توان الکتروموتور در بلوئر های کوچک 3000  RPM و در مدل های بزرگ تر1500 RPM می باشد. هر چند که بلوئر های ارزن می توانند با دور 4000RPMبدون مشکل به فعالیت بپردازند. در واقع هر چه توان موتور کوپل شده بالاتر باشد، در نهایت فشار بیشتری تولید خواهند کرد. مدل روتس بلوئر های ارزن، به دو شکل عمودی و افقی در  اتصالات ورودی و خروجی قرار می گیرند.

کاربرد های بلوئر ارزن در حوزه های مختلف

این بلوئرها با توجه به ویژگی های کارآمد و منحصر به فردی که دارند می توانند کاربرد های متعددی نیز در عرصه های متفاوتی داشته باشند. برای خرید این محصول از نمایندگی بلوئر ارزن باید به کاربرد های متفاوت آن توجه نمایید. از جمله کاربرد این بلوئر ها می توان به نکات زیر اشاره کرد:

  • این بلوئر ها در صناعت پرورش ماهی، نفت و گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  • در فرایند تولید اسید ها کاربرد دارند.
  • در حوزه ی ماشین های سم پاشی به کار گرفته می شوند.
  • بلوئر های ارزن در استخر های آبکاری، حوضچه های آب و فاضلاب و سیستم انتقال مواد مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در صنایع خودروسازی، ریسندگی، کاغذ، چوب و سیمان کاربرد گسترده ای دارند.
  • در تهویه هوای تونل و معدن نیز به کار گرفته می شوند.
کاربرد های بلوئر ارزن در حوزه های مختلف

کاربرد های بلوئر ارزن در حوزه های مختلف 

عملکرد و شیوه ی کار بلوئر ارزن‌ Aerzen

در این محصول  یک پوسته اصلی، سیلندر و سر سیلندر دو روتور، دو عدد گیربکس و یک شافت به کار رفته که هر کدام وظیفه ی خاصی بر عهده دارند.

شیوه ی کار این دستگاه که در نمایندگی بلوئر ارزن به تفضیل درباره ی آن توضیح داده می شود، به این صورت است که بخش هواساز و الکتروموتور از طریق شافت به صورت فولی و تسمه به هم کوپل می شود و در نهایت در بالای پمپ بلوئر یک فیلتر ورودی هوا و در پایین دستگاه هم اگزوز نصب می گردد. دو بخش سوپاپ اطمینان و شیر یک طرفه نیز بعد از خروجی روتس بلوئر قرار می گیرد. پس از روشن شدن الکتروموتور و چرخش شافت، نیروی دورانی از طریق شافت به چرخدنده ها و بیرینگ منتقل می شود و آن ها نیز این نیرو را به روتور های سه لوب درون پوسته اصلی انتقال می دهند.

عملکرد و شیوه ی کار بلوئر ارزن Aerzen

عملکرد و شیوه ی کار بلوئر ارزن Aerzen 

خرید محصول از نمایندگی بلوئر ارزن و مزیت های استفاده از آن

این محصول ویژگی های مثبت زیادی دارد که هنگام خرید آن از نمایندگی بلوئر ارزن می توانید به آن ها توجه کنید. از جمله این موارد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • این محصول هزینه ی نگهداری و تعمیر پایینی دارد.
  • بلوئر های ارزن برای شرایط کاری مستمر و مداوم انتخاب مناسبی می باشند.
  • این بلوئر ها آلودگی صوتی کمی دارند و میزان صدای آن ها 75 تا 86 دسی بل است.
  • یکی از ویژگی های روتس بلوئر ارزن طول عمر بالای آن است که بسیار حائز اهمیت می باشد.
  • هوای خروجی این دستگاه ها هیچ روغنی نداشته و تمیز است.

شما می توانید این محصول را از شرکت گشتاور مانا که به عنوان نمایندگی بلوئر ارزن فعالیت می کند، خریداری نمایید و از گارانتی شرکتی محصولات و گواهی نامه های شرکتی اصالت کالا و خدمات دیگر بهره مند شوید.

 

محصولات مرتبط:

روتس بلوئر SHOWFOU

روتس بلوئر LONGTECH

مقالات مرتبط:

با ویژگی ها و مشخصات فنی بلوئر هوا در صنعت آشنا شوید

عوامل موثر بر قیمت روتس بلوئر

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.