مجله آگما

قیمت موتور الکتروژن به چه عواملی بستگی دارد؟

محصولات الکتروژن شامل انواع موتورهای کولر، فن الکتروموتور تک فاز با درجات حفاظتی مختلف، فن کوئل ها و… می باشد. شرکت الکتروژن یکی از تولیدکنندگان برتر موتور در ایران می باشد که اقدام به تولید انواع الکتروموتورهای صنعتی و خانگی کرده و با ارائه محصولات با کیفیت توانسته به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان موتور در ایران تبدیل شود. قیمت موتور الکتروژن را می توانید از نمایندگی های الکتروژن در سراسر ایران استعلام و محصولات مورد نیاز را خریداری کنید. عواملی که در قیمت موتورهای الکتروژن تاثیر گذار است شامل موارد زیر می شود:

1-نوع موتوری که برای خرید انتخاب می کنید و میزان قدرت و کارکرد دستگاه، در قیمت تاثیر گذار است.

2-فروشگاهی که برای خرید دستگاه به آن مراجعه می کنید.

3- کالاهایی که خدمات پس از فروش را به شما ارائه می دهند می توانند در تعیین قیمت موتور الکتروژن موثر باشند.

قیمت خرید الکتروژن در سراسر ایران

قیمت خرید الکتروژن در سراسر ایران

انواع موتور الکتروژن

موتورهای الکتروژن در دو دسته اصلی سه فاز و تک فاز قرار می گیرند. که در مدل های سه فاز دو پوسته آلومینیومی و چدنی در بازار عرضه می شود. قیمت موتور الکتروژن در بازارهای ایران و از طریق شرکت های تامین کننده تجهیزات صنعتی از جمله آریا گشتاور مانا به فروش می رسد. لازم به ذکر است که از این مدل جهت مصرف برق و تولید انرژی استفاده می شود.

 

انواع موتورالکتروژن شامل:

  • موتور 3 فاز الکتروژن : جس بدنه اغلب آلومینیوم بوده و رده عایقی آن f است.
  • الکتروژن تک فاز: اغلب مصارف خانگی دارند و در توان‌های کمتر از یک اسب بخار ساخته می‌شوند.
  • موتور کولری : موتور کولر الکتروژنیکی از بهترین انواع موتور کولر در ایران به شمار می رود که دارای یکموتور دو سر بلبرینگ می باشد و برای کولر های 3000 و 5000 تولید و به بازار عرضه می شود.
  • فن کوئل الکتروژن: یکی از محاسن موتور فن کوئل الکتروژن دورهای متنوع آن است . این موتورها دورهای متفاوتی دارد (از 110 دور در دقیقه تا 580 دور در دقیقه) و دارای کارکردی بسیار آرام می باشند. قدرت های موتور فن کویل الکتروژن از ۱/۱۶ اسب تا ۱/۳۰ اسب بخار است.

لازم به ذکر است که میزان دسترسی به قطعات تعمیری این دستگاه ها در بازار صنعتی می تواند تاثیر مستقیم روی قیمت موتورالکتروژن داشته باشد.

استعلام قیمت موترو الکتروژن در ایران

استعلام قیمت موترو الکتروژن در ایران

لیست قیمت موتور الکتروژن

شرکت الکتروژن دارای چند نمایندگی در سرتاسر ایران می باشد که محصولات این شرکت را به دست مصرف کنندگان میرساند. در این میان فروشگاه اینترنتی آریا گشتاور مانا موتور با فراهم کردن لیست قیمت موتور الکتروژن به صورت کامل و با تنوع زیاد و همچنین کاتالوگ الکتروموتور الکتروژن زمینه را برای خرید راحت مصرف کنندگان این محصول فراهم کرده است.

در بازار الکتروموتورها می توان انواعی از محصولات تولید کشورهای گوناگون و برندهای متفاوت را مشاهده نمود. در سال های اخیر به علت افزایش تحریم ها و کمبود واردات الکتروموتور های ایرانی الکتروژن به علت قیمت پایین و کیفیت مناسب و همچنین در دسترس بودن قطعات در صورت خرابی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

خرید انواع موتورهای الکتروژن از فروشگاه های اینترنتی

خرید انواع موتورهای الکتروژن از فروشگاه های اینترنتی

مقایسه مشخصات قیمت موتور الکتروژن با برند های دیگر

در بازار الکتروموتورها انواع محصولات از کشورهای مختلف و برندهای متفاوت وجود دارد، برندهایی مانند موتوژن و جمکو تولید ایران، کایجیلی واستریم تولید چین و همچنین زیمنس آلمان یافت می شود.

از مزیت ‌های موتورهای الکتروژن، می ‌توان به استاندارد تولیدی بر اساس تاییدیه ‌های اتحادیه‌ های جهانی و همچنین استفاده از قطعات با کیفیت و مرغوب اشاره کرد. علاوه بر آن، می ‌توان گفت که در دسترس بودن محصولات الکتروژن در سراسر ایران از مزیت‌ های این برند محسوب می ‌شود. قیمت موتور الکتروژن  براساس ساختار بدنی، ابعاد و عملکردی که دارد نسبت به برندهای دیگر در بازار صنعتی مناسبتر می باشد.

جمع بندی

شرکت آریا گشتاور مانا یکی از بزرگترین تامین کننده محصولات صنعتی الکتروموتور، پمپ های صنعتی و خانگی، گیربکس و… در سراسر کشور می باشد. آگما عاملیت فروش تمام برندهای داخلی و خارجی را با کیفیت استسثنایی به همراه گارانتی محصولات و گواهی نامه های شرکتی ، بهترین خدمات ممکن را به مشتریان خود عرضه می کند.

از مطرح‌ ترین تولیدکنندگان الکتروموتور در ایران می‌توان به مجموعه‌ی الکتروژن اشاره نمود. الکتروژن  دارای فناوری روز دنیا با سیستمی دقیق کیفی  محصولاتی متنوع اعم  از الکتروموتور توان 0.05 تا 45 کیلووات تولید می‌کند که این بازه با افزودن توان‌های بالاتر روز به روز در حال گسترش است. کلیه‌ی الکتروموتورهای الکتروژن دارای درجه حفاظت IP55 و کلاس حرارتی F هستند.

شما عزیزان قبل از خرید هر نوع محصولی می توانید با کارشناسان خبره در آگما تماس گرفته و از راهنمایی های پیش از خرید خود بهره مند شوید. تیم پشتیبانی این مجموعه این اطمینان خاطر را به شما می دهند که در اسرع وقت محصول خریداری شده به دست شما برسد.

محصولات مرتبط:

الکتروموتور SEW

الکتروموتور stream

مقالات مرتبط:

الکتروموتور زیمنس سعدی

عوامل موثر بر قیمت الکتروموتور

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.