مجله آگما

عوامل موثر بر قیمت موتور گیربکس ایلماز

خرید موتور های گیربکسی ایلماز

برای تعیین قیمت موتور گیربکس ایلماز باید پارامتر های مختلفی را بررسی کرد. این برند در حال حاضر تنوع گسترده ای را برای موتور های گیربکسی خود در نظر گرفته است. از این جهت با شناخت انواع این موتور های صنعتی، می توان بهترین آن ها را خریداری کرد.

قیمت موتور گیربکس ایلماز

 عواملی که بر قیمت موتور گیربکس ایلماز موثر هستند

گیربکس های برند ایلماز یکی از بهترین و باکیفیت ترین نوع موتور های گیربکسی است. این موتور های صنعتی توسط یکی از بزرگ ترین کمپانی های ترکیه ای تولید می شوند. آنچه موتور های گیربکسی ایلماز را از سایر برند ها متمایز کرده، کیفیت و قیمت آن است. توجه داشته باشید که قیمت موتور گیربکس ایلماز نسبت به کیفیت بالا آن، بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

البته عوامل مختلفی در قیمت این موتور ها تاثیر می گذارند. یکی از این عوامل مقدار مصرف انرژی موتور ها است. هرچه موتور گیربکسی مصرف انرژی کمتری داشته باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت. علاوه بر این، میزان راندمان و گشتاور ورودی و خروجی نیز در قیمت موتور گیربکس ها تاثیر گذار هستند. در ادامه با دیگر عوامل موثر بر این موتور ها آشنا می شوید.

گیربکس های شافت مستقیم

تنوع گیربکس های برند ایلماز و قیمت آن ها

کمپانی ایلماز را دهمین سازنده برتر موتور های گیربکسی در جهان می دانند. یکی از دلایل برتری این برند، تنوع گسترده موتور های آن است. این امر موجب شده تا مشتریان هیچ محدودیتی برای انتخاب موتور گیربکس نداشته باشند. یکی از پرفروش ترین الکتروگیربکس های این برند، گیربکس های شافت مستقیم هستند که در دو سری N و M عرضه شده اند. گیربکس های حلزونی، کرانویل، آویز و خورشیدی از دیگر انواع موتور های برند ایلماز هستند.

قیمت موتور گیربکس ایلماز با توجه به نوع آن ها تعیین می شود. دلیل این امر، این است که قطعات داخلی هر کدام از این گیربکس ها متفاوت است. همچنین تنوع در میزان دور محور و گشتاور نیز، موجب تفاوت در قیمت موتور ها می شود. از این جهت برای این که خرید مقرون به صرفه ای داشته باشید، در انتخاب نوع موتور گیربکس دقت کنید.

دلایلی که شما را برای خرید موتور گیربکس های ایلماز ترغیب می کنند

موتور گیربکس های ایلماز مزیت های چشمگیری دارند. این گیربکس ها راندمان کاری را تا حد قابل توجهی افزایش می دهند. این الکتروگیربکس ها می توانند تا ۶ طبقه ارتقاء یابند. یاتاقان های به کار رفته در این موتور ها بسیار باکیفیت هستند. به همین دلیل طول عمر این تجهیزات را افزایش می دهند.

این الکتروگیربکس ها برای اکسترود ها نیز بسیار مناسب اند. وجود فن های خنک کننده، انکودر، بک استاپ و … از دیگر مزیت های این تجهیزات هستند. علاوه بر این، قیمت موتور گیربکس ایلماز را می توان بارز ترین مزیت آن ها دانست.

قیمت موتور های گیربکسی ایلماز

 برای خرید گیربکس های ایلماز به پارامتر های زیر توجه کنید

علاوه بر قیمت موتور های گیربکسی‌ایلماز، باید به پارامتر های دیگری نیز برای خرید توجه کنید. نحوه چیدمان محور ها یکی از مهم ترین پارامتر ها برای انتخاب بهترین نوع موتور گیربکس است. علاوه بر این باید دور خروجی در هر دقیقه را بررسی کنید. توان و قدرت موتور نیز، اهمیت بسیار زیادی دارد. برای انتخاب بهترین نوع موتور گیربکس باید به کاربرد مورد نظر خود توجه کرده و متناسب با آن توان موتور گیربکس را انتخاب کنید. دما، دور ورودی، عوامل خروجی و … نیز از دیگر پارامتر های موثر برای خرید بهترین موتور گیربکس ایلماز هستند.

بررسی قیمت موتور گیربکس ایلماز

قیمت موتور گیربکس ایلماز مطابق با نوع آن ها متفاوت است. در حال حاضر گیربکس های حلزونی ارزان ترین نمونه این گیربکس های صنعتی هستند. حداقل قیمت گیربکس های حلزونی حدود ۱ میلیون است. قیمت گیربکس های آویز و کرانویل نیز از ۳ میلیون تومان آغاز خواهد شد.

گیربکس های شافت مستقیم ایلماز گران ترین الکتروگیربکس های تولیدی این برند هستند. شما می توانید این موتور گیربکس ها را با حداقل ۶ میلیون تومان خریداری کنید. البته توجه داشته باشید که نوسانات ارزی نیز به صورت مستقیم بر قیمت این تجهیزات صنعتی تاثیر می گذارند.

 جمع بندی

قیمت موتور گیربکس ایلماز به عوامل مختلفی بستگی دارد. در حال حاضر با توجه به عدم ثبات نرخ ارز در کشور، نمی توان قیمت ثابتی را برای این تجهیزات در نظر گرفت. لذا جهت اطلاع از قیمت لحظه ای موتور های صنعتی، با شماره های درج شده در وبسایت آریا گشتاور مانا تماس بگیرید.

مقالات مرتبط:

با گیربکس حلزونی nmrv راندمان کاربری خود را افزایش دهید

پارامتر مهم در خرید و قیمت گیربکس SEW

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.