مجله آگما

بررسی کاتالوگ موتور گیربکس sew به همراه انواع آن و لیست قیمت ها

کاتالوگ موتور گیربکس sew

موتور گیربکس ها یکی از مهم ترین تجهیزات در زمان راه اندازی کارخانه ها هستند. این موتور گیربکس ها در صنایع مختلف اعم از صنایع سیمان، صنایع دارویی و غذایی و حتی در ساخت آسانسورها نیز کاربرد دارند. ما در این مقاله کاتالوگ موتور گیربکس sew را بررسی خواهیم کرد. برای دریافت اطلاعات دقیق و جامع همراه ما باشید.

بررسی موتور گیربکس های sew به همراه لیست قیمت

یکی از بهترین تولیدکنندگان گیربکس شرکت sew می باشد. این شرکت که در سطح جهانی فعالیت می کند با بالاترین کیفیت و به روزترین استانداردها محصولاتش را به اقصی نقاط جهان صادر می کند. گیربکس یکی از تجهیزات اساسی در راه اندازی خطوط کارخانه است و در صنعت نیز کاربردهای فراوانی دارد. اطلاع از جزئیات کاتالوگ موتور گیربکس sew می تواند به شما در تهیه با کیفیت ترین موتور گیربکس کمک کند. گیربکس های sew انواع مختلفی دارند. این انواع عبارتند از:

  • گیربکس sew مدل هلیکال

توان ورودی سری RM از گیربکس های هلیکال sew از 0.12 تا 160 کیلووات بوده و گشتاور خروجی آن از 270 تا 18000 نیوتن متر متغیر می باشد. این گیربکس ها در کاربری های معلق و بارگیری محوری مانند پیشران ها، ماشین مخصوص، میکسرها و … مناسب هستند. این نوع از گیربکس ها شافت مستقیم داشته و با جنس بدنه موتور آلومینیوم و چدن ساخته می شوند.

کلاس حرارتی عایق موتور این سری از گیربکس ها F بوده و این محصول در دو نوع ترمزدار و بدون ترمز در بازار موجود هستند. جنس سیم پیچی این نوع از موتور گیربکس ها مسی است. این سری از گیربکس ها به دو صورت فلنج دار و پایه دار قابل نصب می شود. قیمت این محصول وابسته به ویژگی های جانبی آن است اما از 15.500.000 تومان آغاز شده و با قیمت های بالاتری نیز در بازار عرضه می شود.

این گیربکس ها در صنایع مختلف نظیر فولاد، سرامیک، صنایع غذایی، صنایع فاضلاب و … کاربرد دارند. برای دریافت کاتالوگ موتور گیربکس sew می توانید با ما در ارتباط باشید.

  • گیربکس sew مدل حلزونی

این گیربکس با خروجی نود درجه ساخته شده و بسیار کم صداست. شما می توانید این گیربکس با بازدهی بالا و حجم کم تهیه کنید. ناگفته نماند این مدل از گیربکس به موتور گیربکس sew eurodrive نیز معروف است. سری s این گیربکس ها دارای توان موتور 0.12 تا 22 کیلووات بوده و محدوده گشتاور خروجی آن 43 نیوتن متر تا 4000 نیوتن متر می باشد.

جنس شافت این محصول استیل بوده و جنس بدنه آن از چدن می باشد. این موتورگیربکس ها در صنایع دارویی، صنایع سیمان، نوار نقاله ها، دیزل ژنراتور، دستگاه نانوایی، آسانسور و .. کاربردهای فراوانی دارند. قیمت این سری از 13.000.000 تومان شروع شده و تا 48.000.000 تومان متغیر است.

قیمت موتور گیربکس sew در کاتالوگ موتور گیربکس sew بیان شده و نحوه نصب این موتور گیربکس sew آلمان در شکل زیر توضیح داده شده است.

نحوه نصب در کاتالوگ موتور گیربکس sew حلزونی

نحوه نصب در کاتالوگ موتور گیربکس sew حلزونی

  • موتور گیربکس sew مدل آویز یا شافت موازی

این نوع از موتور گیربکس ها که می توانید آنها را در کاتالوگ موتور گیربکس sew مشاهده کنید در صنایع مختلف اعم از گیربکس جرثقیل، گیربکس همزن، گیربکس صنایع شیمیایی و فولاد، گیربکس هوادهی فاضلاب و … کاربرد دارند.

نحوه نصب این نوع از گیربکس ها پایه دار و فلنج دار می باشد. توان موتور گیربکس sew آویز 0.12 تا 200 کیلووات بوده و گشتاور خروجی آن 87 تا 18000 نیوتن متر است. این نوع از گیربکس ها طول عمر و ماندگاری بالایی داشته و رنج قیمتی آن از 8.000.000 تومان آغاز می شود.

این گیربکس خروجی آفست به صورت z داشته و ۱۱ سایز مختلف نیز دارد. نسبت تبدیل دور این موتور گیربکس ها 3.77 تا 271.71 برای یک طبقه و برای مدل دو یا سه طبقه نسبت تبدیل دور 87 تا 31434 دارد. شکل ظاهری خاص این گیربکس ها باعث شده تا در صنایع مختلف نام برده شده کاربردهای گوناگونی داشته باشد.

نمایی از آویز یا شافت موازی sew

نمایی از آویز یا شافت موازی sew

کلام پایانی

در این مقاله کاتالوگ موتور گیربکس sew را به همراه چند مدل از آن بررسی کردیم. اگر قصد تهیه این مدل از موتور گیربکس ها را دارید می توانید با ما در تماس باشید.

محصولات مرتبط:

گیربکس آویز SEW

گیربکس اسپیروپلن حلزونی SEW

مقالات مرتبط:

بهترین و معتبرترین نمایندگی گیربکس sew

با گیربکس مکعبی و موارد کاربرد آن در صنایع مختلف آشنا شوید

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.