مجله آگما

لیست قیمت الکتروموتور موتوژن از بهترین برند های ایرانی

لیست قیمت الکتروموتور موتوژن

الکتروموتور ها دستگاه هایی هستند که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می کنند. آن ها معمولاً به شکل حرکت چرخشی کار می کنند. الکتروموتور ها نه تنها وسیله ای ساده و کارآمد برای تولید سطح بالای خروجی را فراهم می کنند ، بلکه به راحتی نیز کوچک تر می شوند و به آن ها امکان می دهد در سایر ماشین آلات و تجهیزات گنجانده شوند. در نتیجه ، آنها در طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی در صنعت و زندگی روزمره یافت می شوند. برای استعلام لیست قیمت الکتروموتور موتوژن می توانید از طریق این صفحه آن ها را مشاهده نمایید.

الکتروموتور های موتوژن با چه کارکردی فعالیت می کنند؟

در حالی که الکتروموتور موتوژن به روش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند، کاربرد های مختلفی نیز برای آنان در نظر گرفته شده است. با توجه به ویژگی های الکتروموتور های DC، آن ها در اندازه کوچک ، خروجی بالا ، سر و صدای کم و لرزش و عمر طولانی کار می کنند.  موتورهای DC بدون جاروبک دارای طیف گسترده ای از کاربردهای مهم مانند سیستم های تهویه (پاک کننده های هوا و سایر اشکال تهویه مطبوع) ، لوازم خانگی ، یخچال و فریزر هستند. کار یک موتور الکتریکی و لیست قیمت الکتروموتور موتوژن مبتنی بر این واقعیت است که یک هادی حامل جریان میدان مغناطیسی را در اطراف آن تولید می کند. موتورهای الکتریکی در برنامه های مختلف استفاده می شوند. برخی از آنها بدین گونه هستند

  • دریل
  • پمپ های آب
  • درایوهای دیسک سخت
  • ماشین لباسشویی
  • تجهیزات صنعتی

شما می توانید انتظار داشته باشید که کارایی یک موتور عملکردی در حدود 70 – 85 ٪ باشد. زیرا انرژی باقی مانده در تولید گرما هدر می رود . روتور قسمت متحرک است که قدرت مکانیکی را تأمین می کند. روتور به طور کلی دارای هادی هایی است که جریان را حمل می کنند و میدان مغناطیسی استاتور نیرویی را برای چرخش اعمال می کند.

موتور الکتریکی

موتور الکتریکی

انواع الکتروموتور ها بر حسب کارکرد

لیست قیمت الکتروموتور موتوژن بسته به نوع جریان جریان مورد استفاده ، طراحی سیم پیچ و نحوه تولید میدان مغناطیسی به اشکال مختلفی ارائه می شوند. بر این اساس ، آن ها می توانند به روش های مختلفی طبقه بندی شوند. در ادامه به سه نوع از الکتروموتور ها اشاره می شود.

موتور های Ac

این دسته از الکترو موتور ها معمولا توسط منبع تغذیه AC هدایت می شوند. آن ها طبق این که آیا منبع تغذیه تک فاز است یا سه فاز گروه بندی می شوند. موتور های تک فاز بیشتر در موتور های خازنی گروه بندی می شوند. از خازن سه برای تولید گشتاور و موتور های قطبی استفاده می کنند که دارای سیم پیچ اضافی هستند.

الکتروموتور های DC

این موتور الکتریکی موتوژن توسط منبع تغذیه DC کار می کنند. آن ها به دو دسته با جاروبک و بدون جاروبک گروه بندی می شوند. در حالی که موتور های DC با جاروبک فقط برای اجرای آن باید به منبع تغذیه وصل شوند، موتور های بدون آن برای تعین جهت گیری قطب ها برای تامین جریان مناسب یه یک سنسور نیاز دارند.

الکتروموتور‌ های‌ کولری و گازوئیلی

‌الکتروموتور های کولری با راه اندازی توسط یک گشتاور بالا باعث می شود تا با یک تسمه دو دور یا بعضی تک دور کاربرد داشته باشد. الکتروموتور های گازوئیلی کاربرد های مختلفی دارد و در صنایع گوناگون به کار گرفته می شود.

موتوژن

موتوژن

خرید و لیست قیمت الکتروموتور موتوژن

برای استفاده از الکتروموتور ها و نحوه نگهداری از آن باید چند نکته را رعایت کنید. گرمای ناشی از تلفات برق در هادی ها و قسمت های فلزی دستگاه و همچنین گرمای ناشی از اصطکاک باید توسط سیستم خنک کننده از بین برود. در این صورت دمای موتور محدود می شود. هدف اصلی دستگاه حفاظت، جلوگیری از آسیب پذیری موتور است. برند موتوژن از برترین برند های ایرانی در تولید الکتروموتور های تک فاز، سه فاز، کولری، تک فاز دو خازنه و انواع دیگر با سابقه چندین ساله فعالیت می کند. این نوع الکتروموتور ها از محبوب ترین ها بوده و دارای گارانتی و ضمانت پس از خرید نیز می شود. شما می توانید با اطلاع از لیست قیمت الکتروموتور موتوژن و نحوه سفارش از آریا گشتاور مانا، الکتروموتور های مناسب خود را خریداری نمایید و از انواع خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

 

محصولات مرتبط:

الکتروموتور جمکو

الکتروموتور الکتروژن

مقالات مرتبط:

عوامل موثر بر قیمت الکتروموتور

نکات مهم در خرید الکتروموتور

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.